Τίποτα δεν θα ψηθεί στο κύκλωμα (για σένα και τους υπόλοιπους ενοίκους του σπιτιού, όμως, παίζει σοβαρά).
Αν ήταν βραχυκύκλωμα (που να οδηγήσει σε ψήσιμο), θα έριχνε την ασφάλεια, όχι το ρελέ.
Το ρελέ το ρίχνει η διαρροή προς τη γη.
Εν ολίγοις, είναι άλλο πράγμα το καθένα (ρελέ - ασφάλεια), άλλος ο ρόλος τους και άλλες οι συνθήκες υπό τις οποίες πέφτουν.
Αν θέλεις σοβαρά να ασχοληθείς παραπέρα, θα σου πρότεινα να ενημερωθείς για τα βασικά πρώτα, αλλιώς είναι επικίνδυνο να ασχολείσαι με το ρεύμα χωρίς να το καταλαβαίνεις επαρκώς. Το ρεύμα δεν φαίνεται και δεν μυρίζει, αλλά σκοτώνει, γι'αυτό θέλει γνώση και σεβασμό!
Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν προσπαθώ να σε μειώσω, τα λέω καλοπροαίρετα για να σε προτατεύσω (τόσο εσένα όσο και όποιον άλλο σε παρόμοια κατάσταση τύχει να διαβάζει), γιατί διακρίνω μια κάποια άγνοια κινδύνου.