Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 89

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Mar 2004
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    181

    Προεπιλογή

    είναι η έξω επένδυση, του χημικού, η μια λαμαρίνα απ την άλλη είναι στον πόντο.. λες για λαμαρινόβιδα, με λαστιχάκι (ή ταινία τεφλόν) και κόλλα σπειρωμάτων..
    Εχεις καμία φωτο τι είναι να χρησιμοποιήσω ; πως να το κάνω .. για να καταλάβω.. :d

  2. #2
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.627

    Προεπιλογή

    Οχι, δεν έχω φωτογραφία. Η γενική ιδέα είναι ότι χρησιμοποιείς μία λαμαρινόβιδα με διάμετρο τόση ώστε να πιάσει καλά μέσα στην τρύπα της λαμαρίνας, και κοντά στο κεφάλι βάζεις τεφλόν (ή λαστιχάκι), ή και κόλλα σπειρωμάτων, ώστε σφίγγοντας η βίδα να στεγανοποιήσει το τεφλόν (και η κόλλα, αν βάλεις).

  3. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον nyannaco για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    ganagnost02 (21-08-18)

  4. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Mar 2004
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    181

    Προεπιλογή

    οκ καταλαβα.. ευχαριστωω

  5. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Jan 2005
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
    Μηνύματα
    994

    Προεπιλογή

    Όχι ρε Γιώργο, κρίμα τον κόπο σου.
    Μήπως ήταν πολύ μεγάλη η τρύπα; Τι διάμετρο είχε;
    (αυτό με τη βίδα (σε συνδυασμό με κόλλα κι όχι τεφλόν) το είχα σκεφτεί κι εγώ για την περίπτωση που δεν έπιανε η κόλλα σκέτη, δοκίμασέ το, πλέον λόγω......πείρας θα σου είναι πολύ πιο εύκολο και γρήγορο)

    Την είχες κλείσει την παροχή νερού;
    You only live twice.

  6. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Mar 2004
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    181

    Προεπιλογή

    Καλημέρα Παναγιώτη,
    Κρίμα γαμώτο.. δεν ήταν μεγάλη η τρυπά 2mm περίπου.. κ έβαλα κολλά 3 στρώσεις..



    Δεν πρόλαβα.. την ημέρα που έφευγα (5-6 ημέρες μετά την τοποθέτηση του) άρχισε να τρέχει.. τον έκλεισα κάλυψα τα τζάμια με χοντρό σεντόνι και έφυγα ξενερωμένος..

  7. #6
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.627

    Προεπιλογή

    Τελικά έκανες τίποτα;

  8. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον nyannaco για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    ganagnost02 (29-01-20)

  9. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Mar 2004
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    181

    Προεπιλογή

    Καλησπερα, σορρυ τωρα το ειδα.. μονο 1 χρονο και κατι πιο μετα , Αλλαξα βαρελι κ το εχω αφησει για τεστ καποια στιγμη..

Παρόμοια Θέματα

  1. προληπτικος ελεγχος ηλιακου θερμοσυφωνα
    από brasidas12 στο forum Υδραυλικά & Θέρμανση
    Απαντήσεις: 36
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-04-18, 16:19
  2. ηλιακος θερμοσιφωνας
    από ben155 στο forum Υπόλοιπα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-02-18, 01:05
  3. ΣΥΝΔΕΣΗ ΗΛΙΑΚΟΥ ΣΤΟ ΡΕΥΜΑ
    από lavrakas στο forum Υδραυλικά & Θέρμανση
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-11-16, 19:10
  4. [Κλιματιστικό] calpak 24.000 btu - Συμπιεστής
    από catamaran100 στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-07-14, 02:38
  5. Επισκευη ηλιακου θερμοσιφωνα
    από aser στο forum Υπόλοιπες Λευκές Συσκευές
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-05-14, 20:45

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας