Μία επισκευή για σήμερα τουλάχιστον να τελειωθεί το σιδέρωμα που έμεινε στην μέση..
Τοποθέτησα στις δυο πίσω βάσεις που έσπασαν μεγαλύτερες βίδες ώστε να βιδώσουν σε ότι απέμεινε από τις βάσεις που έπιαναν οι προηγούμενες βίδες και ευτυχώς αυτές που είχα βίδωσαν μέχρι μέσα και έπιασαν όσο το δυνατόν καλύτερα προς το παρόν.
Για την μύτη έβαλα πιο πάνω και πιο πίσω την βίδα στο κενό που φαίνεται λίγο πιο πίσω στην 5η φωτογραφία που έχω κυκλώσει την παλιά βίδα, ώστε να βιδώσει καλά μέσα και να κρατήσει. Φυσικά την όλη "επισκευή" έρχεται να δέσει μονωτική ταινία σφιχτά για όσο το δυνατόν έξτρα στήριξη στα πλαστικά κομμάτια.
20180819_234113.jpg20180819_234043.jpg




Απάντηση με παράθεση