90% θέμα εγκεφάλου. Σε AEG LAVAMAT το εχω συναντήσει 2-3 φορές, σε PITSOS ποτέ.
Anyway, το αφήνεις έτσι και το κλεινεις χειροκίνητα, δεν θα χεις κάποιο θέμα.
90% θέμα εγκεφάλου. Σε AEG LAVAMAT το εχω συναντήσει 2-3 φορές, σε PITSOS ποτέ.
Anyway, το αφήνεις έτσι και το κλεινεις χειροκίνητα, δεν θα χεις κάποιο θέμα.