
Αρχικό μήνυμα από
ΝΙΚΟΣΛΑΡΙΣΑ
δεν χρεαιάζεται να λες τι θες να κάνεις, μας διαβάζουν,έτσι όπως το έθεσες μάλλον δύσκολη η εγγραφή βλέπουν mac , κ.τ.λ,και ο λόγος που δεν ανεβαίνουν στο internet πλέον ελεύθερα είναι για να έχουν πρόσβαση μόνον οι τεχνικοί που ασχολούνται με το συγκεκριμένο προιόν και όχι οι υπόλοιποι πιστεύω να εγινα κατανοητός