αν ειναι inverter τοτε εχει δυο πλακετες μια εξω και μια μεσα ,και μαλλον θα πρεπει να κανεις κατι με την γυψοσανιδα γιατι δεν το βλεπω ευκολο να βγει η μεσα πλακετα αν το προβλημα βεβαια βρισκεται στα ηλεκτρονικα μερη

εδω υπαρχει παρομοιο θεμα


http://www.howtofixit.gr/forum/showthread.php?t=69257