Αρχικό μήνυμα από mystaki g http://tveur.info/net-podachi-para-v...e-foto-remonta ενα ποιο παλιο μοντελο.Αν σε βοηθησει τοτε καλος. https://www.google.gr/search?q=GV9460&rlz=1C1SKPC_enRU358GR380&source=ln ms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi28dvIx-bUAhXlAMAKHdXKBK0Q_AUICigB&biw=1024&bih=638 και εδω. Καλησπέρα Μήπως μπορείς να με βοηθήσεις με πρόβλημα που έχει εξαρχής το Stiroplus SP1015 σύστημα σιδερώματος που δεν μου βγάζει καθόλου ατμό? Ευχαριστώ πολύ
Όροι Χρήσης