Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mystaki g Εμφάνιση μηνυμάτων

Καλησπέρα

Μήπως μπορείς να με βοηθήσεις με πρόβλημα που έχει εξαρχής το Stiroplus SP1015 σύστημα σιδερώματος που δεν μου βγάζει καθόλου ατμό?

Ευχαριστώ πολύ