Βασικά όπως θα δείτε έχω ήδη απαντήσει παραπάνω.
Το θέμα λύθηκε. Όλα λειτουργούν άψογα. Λυπάμαι αν διέψευσα κάποιον σχετικά με την τακτική μου στην επίλυση του προβλήματος. Σας ευχαριστώ πολύ κ. ΣΛΗΚΟ για την ταχύτητα σας. Ήσασταν διαφωτιστικός. Επίσης ως μηχανικός υπολογιστών να επισημάνω ότι το να απομονώνουμε τις επιμέρους συσκευές και τα περιφεριακά τους όταν αυτό είναι δυνατό και σε μη άμεσα αντιληπτά προβλήματα, μας βοηθάει να εντοπίσουσε την βλάβη όσο πιο γρήγορα και με ακρίβεια γίνεται.





μαζί με τα σκουριασμένα σημεία. Για όσους δεν ξέρουν το w-40 εκτός από αντισκωριακό, διώχνει την υγρασία και δεν είναι αγώγιμο β) τα σκούπισα καλά καλά. γ) υπήρχαν σωληνάκια χωρίς σφιγκτήρες για κάποιον λόγο, ειδικά εκείνο που ενώνετε με το δοχείο αλατιού, το οποίου ήταν γεμάτο άλατα και υγρασία, φοβάμαι ότι η διαρροή ήταν από εκεί. Δοκιμή Νο2 και βλέπουμε.
Απάντηση με παράθεση