ευχαριστω!!!αλλιως το φανταζομουν!!!μαλλον θα πρεπει να βρω καποιον να το κανει,στο βιντεο δεν φαινεται δυσκολο αλλα επειδη ειναι ακριβουτσικο το πλυντηριο με ανγχωνει μη γινει καμια πατατα!!!θα δω αν βρω καποιο βιντεο με το δικο μου μοντελο και βλεπουμε!!!ευχαριστω πολυγ!!!




Απάντηση με παράθεση