Αρχικό μήνυμα από gamataf τελικα την εφτιαξες? εχω ακριβως την ιδια και μου παρουσιασε το ιδιο προβλημα... ηχο εχεις ? οταν δηλαδη την ανοιγεις σε ενα καναλι.....πχ mega......ακους τον ηχο τις ομιλιες απο το καναλι ?
Όροι Χρήσης