Τελικά με αλλαγή της διόδου και των IGBT η X πλακέτα έστρωσε. Τώρα που ανάβει η τηλεόραση, βλέπω ότι δεν βγάζει εικόνα ενώ βγάζει ήχο.
Τσεκάροντας όλες τις τάσεις, βλέπω ότι η Vsc στην Y-SUS είναι πάρα πολύ χαμηλή έως 0 ενώ αφαιρώντας τις Y-buffer επανέρχεται κανονικά. Υποπτεύομαι 1/4 καμμένο τσιπ αντίστοιχα στην πάνω και κάτω Y-buffer. Η ερώτηση είναι αλλάζοντας τις Y-buffer μόνο, υπάρχει περίπτωση να ξανακάψει τα τσιπάκια η Y-SUS?