Αν θεωρούσαμε τον χρονοδιακόπτη μηχανικό , με το που παίζεις με τον θερμοστάτη (π.χ. κατεβάσεις από 50 βαθμούς στους 30 ή και 0.) . Το πρόγραμμα θα ξαναζεστάνει με εντολή από το πρόγραμμα και μη εξαρτώμενο πλέον από θερμοστάτη . Έτσι και ανεβαίνει η θερμοκρασία περισσότερο της επιλογής θερμοστάτη.
Για τα προγράμματα με πλακέτες δεν γνωρίζω αν και εδώ ισχύει . Πιθανό να σου συνέβη αυτό το πράγμα , ανάλογα και πιο πρόγραμμα επέλεξες . Και σου δημιουργήθηκαν πλασματικές εντυπώσεις.