Χαίρομαι πολύ που σε βοήθησε το θέμα που είχα ανοίξει. Πάντως εγώ δεν κατάφερα να την επισκευάσω, είχε πάρει πάρα πολύ χρόνο και έπρεπε να την εγκαταλείψω. Εγώ πάντως ξεκόλλησα και ξανά κόλλησα μόνο την μια πλακέτα με το ΝΕ5560....
Χαίρομαι πολύ που σε βοήθησε το θέμα που είχα ανοίξει. Πάντως εγώ δεν κατάφερα να την επισκευάσω, είχε πάρει πάρα πολύ χρόνο και έπρεπε να την εγκαταλείψω. Εγώ πάντως ξεκόλλησα και ξανά κόλλησα μόνο την μια πλακέτα με το ΝΕ5560....