Εφ' όσον στον πάγκο οπλίζει σωστά τότε μάλλον κάτι έχει η τροφοδοσία εκεί που είναι τοποθετημένο. Κάνε σύγκριση με ένα άλλο ίδιου τύπου συνδεδεμένο εκεί και πες μας.
Εφ' όσον στον πάγκο οπλίζει σωστά τότε μάλλον κάτι έχει η τροφοδοσία εκεί που είναι τοποθετημένο. Κάνε σύγκριση με ένα άλλο ίδιου τύπου συνδεδεμένο εκεί και πες μας.
Δυστηχως η επισκευή αυτή είναι αμφιβολου αποτελέσματος και δικοπο μαχαιρι.Ακομα και με καλη λιπανση στους οδηγούς του ρελε θα διορθωθεί η κατασταση ,προσωρινα όμως.Αντικατασταση του πηνιου δεν διορθωνει τιποτα αν και για αυτό που βλεπω πιο φτηνα ερχεται να το πεταξεις να βαλεις άλλο.
https://www.schneider-electric.us/en/faqs/FA93442/
Οι επαφείς, οι εκκινητές και τα ρελέ θα μπορούσαν να γίνουν υπερβολικά θορυβώδη ως αποτέλεσμα ορισμένων από τις ακόλουθες συνθήκες λειτουργίας: (1) σπασμένο πηνίο σκίασης, (2) ανεπαρκής τάση ελέγχου, (3) λανθασμένο πηνίο, (4) μη ευθυγράμμιση μεταξύ του οπλισμού και του μαγνήτη (6) μπλοκαρίσματος ή πρόσδεσης κινητών εξαρτημάτων (επαφές, ελατήρια, οδηγούς), (5) βλάβη, σκουριά, κλπ. , μπάρες ζυγοστάθμισης) έτσι ώστε να εμποδίζεται η πλήρης κίνηση του οπλισμού, (7) λανθασμένη τοποθέτηση του ελεγκτή, όπως σε ένα λεπτό τεμάχιο επιπέδου στήριξης στερεωμένο σε τοίχο, για παράδειγμα μια «ηχητική πλακέτα».
Δεν θα γίνει επισκευή.
Σήμερα αντικαταστάθηκαν όλα με νέα.
Έχω όμως μείνει με την απορία. Στον πάγκο κανένα δεν κάνει το πρόβλημα.
Η τάση ελέγχου είναι (ήταν) απλά δίκτυο 220V από διακόπτη οπότε δεν είναι από εκεί το θέμα.
Ίσως είναι παραμόρφωση του πυρήνα.
Αν είχε πρόβλημα τριβών/ευθυγράμμισης στους οδηγούς , άλλο είναι στον πάγκο και άλλο στον τοίχο. Το σπρώξιμο με κατσαβίδι αυτό μας λέει , διορθώνεις την ευθυγράμμιση.Έχω όμως μείνει με την απορία. Στον πάγκο κανένα δεν κάνει το πρόβλημα.
αυτο που λεει ο Πετρος.Λιγη σκουρια επιπλεον ειναι αρκετα.Αν ηταν παραμορφωση του πυρηνα θα στο εκανε σε ολες τις θεσεις.
Μέχρι τώρα πρέπει να έχω αντικαταστήσει πάνω από 500 τεμάχια AEG ή Telemecanique κυρίως μέσα σε μηχανήματα συγκόλλησης . Η σκόνη ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ. Το πηνίο ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ. Η τάση ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ( αφού όταν είναι καινούρια δουλεύουν από τα 170 βόλτ περίπου). Ευθυγράμιση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αφού όταν είναι καινούριο δεν έχει κανένα πρόβλημα να λειτουργήσει ακόμη και ανάποδα.Για εμένα δύο είναι οι περιπτώσεις επειδή όλα τα τεμάχια που με απασχόλησαν τα τελευταία 25 χρόνια ήταν βιδωμένα στην πλάτη του μηχανήματος και πολύ λίγα στο κάτω πάτωμα (παρ όλο που όλα τσίριζαν είτε στο πάτωμα είτε στην πλάτη) είναι το σημείο που ενώνεται μηχανικά ο πυρήνας του αεροδιακόπτη το επάνω μέρος που είναι οι επαφές με το κάτω μέρος που είναι σταθερό ή τα δύο ελατήρια που επαναφέρουν τις επαφές στη θέση τους.Πάντως μόνο η αντικατάσταση του τεμαχίου μπορεί να διορθώσει το πρόβλημα.Αφού με ξεσκόνισμα η με πλύσιμο δεν κατάφερα να διορθώσω το πρόβλημα τότε πάντα έκανα αντικατάσταση. Χρόνος ζωής μέσα σε Argon περίπου από 5 χρόνια μέχρι 8 χρόνια ανάλογα με τη χρήση.
Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.