Βεβαια..Εχω κολλησει με μεγαλη επιτυχια το τζαμι απο τον φουρνο μου ετσι.Απλως θελει πολυ καιρο για να εισαι σιγουρος οτι στεγνωσε.Την πρωτη φορα πηγα να βαλω την πορτα στην θεση της μετα μια μερα και το τζαμι επεσε..Μετα το αφησα μια βδομαδα να στεγνωσει και ολα καλα..