Το μοτέρ αυτό δεν νομίζω να ελέγχετε από ρελε , αφού είναι ρυθμιζόμενες οι στροφές μάλλον με κάποιο triac.
Για να δοκιμάσεις το μοτέρ δες
http://www.hlektronika.gr/forum/show...E7%F1%E9%EF%F5