Βλέπω γενικά ταλαιπωρημένες κολλήσεις, πέραν της εμφανούς επέμβασης από άπειρο χέρι.
Ένα γενικό πέρασμα των κολλήσεων από πιο έμπειρο χέρι μπορεί να βοηθούσε, αν το πρόβλημα είναι όντως στην πλακέτα.
Βλέπω γενικά ταλαιπωρημένες κολλήσεις, πέραν της εμφανούς επέμβασης από άπειρο χέρι.
Ένα γενικό πέρασμα των κολλήσεων από πιο έμπειρο χέρι μπορεί να βοηθούσε, αν το πρόβλημα είναι όντως στην πλακέτα.
Οντως ειναι απειρο τιο χερι..
Την κόλληση την έκανα μονος μου βαζοντας ενα συρματακι χαλκου για να ενωσω δυο σημεια που ειχαν καει.
Μετα την κολληση το πλυντηριο ανταποκριθηκε ενω πριν ηταν τελειως νεκρο.
Αν και δεν ξερω απο τετοια πιστευω (οσο μπορω να αντιληφθω) οτι ισως φταιει και η αντισταση....
Τελος παντων ισως παω την πλακετα σε καποιον ειδικο να τη δει για να μαι σιγουρος.
Παντως σας ευχαριστω για το ενδιαφερον και τις απαντησεις που μου δινετε.
Και σε τετοιους δυσκολους οικονομικα καιρους ειναι οτι καλυτερο να υπαρχει μια αλληλοϋποστηριξη.
Μπραβο στην ιστοσελιδα!!!
Πάντως και εγώ είμαι στην ιδια φάση με εσένα τώρα, άλλο μοντέλο ίδια πλακέτα, δεν ξεκινά το μοτέρ δεν μυρίζει καμένο δεν πέφτει η ασφάλεια.
Το μοτέρ μου το δοκίμασα και δουλεύει. Κάνε μια δοκιμή και εσύ μην είναι τίποτα καρβουνάκια η κάνα μοτέρ.
Βασίλη με παρόμοιο πρόβλημα δεν ξεκινούσε το μοτερ , η βλάβη ήταν στο ρελεδάκι πάνω στην πλακέτα. Άκουγα ότι έκλεινε το ρελε (το πηνειο δούλευε) οι επαφές του δεν έκλειναν...
Ποιο ειναι το ρελεδακι στην πλακετα ??
Μπορω να δοκιμασω το μοτερ εκτος πλυντηριου??
Τα ρελέ είναι τα τέσσερα λευκά "κουτάκια", τα μεγαλύτερα εξαρτήματα στην πλακέτα.
Για να τα δοκιμάσεις θα πρέπει να τα ξεκολλήσεις, να τροφοδοτήσεις το πηνίο και να δεις με το πολύμετρο αν αλλάζουν κατάσταση οι επαφές.
Το μοτέρ αυτό δεν νομίζω να ελέγχετε από ρελε , αφού είναι ρυθμιζόμενες οι στροφές μάλλον με κάποιο triac.
Για να δοκιμάσεις το μοτέρ δες
http://www.hlektronika.gr/forum/show...E7%F1%E9%EF%F5