Και κατι που προεκυψε μολις τωρα!!!

πηγα σε κατάστημα της γειτονιας μου και αφου το κοιταξε, μου ειπε ότι η εταιρία δεν δίνει μονο το σαλιγκαρο πλύσεως αλλα το διαθέτει μαζι με το μοτέρ!!!! 112€ περιπου!!! Πηρα την candy hellas και μου λενε τα ιδια.

Αγορασα ένα πλυντηριο πριν 4 χρόνια, μου εβγαλε μια ζημιά που θα μπορουσε να ηταν απλά μια επισκευή του σαλιγκαρου αλλαζοντας μονο λάστιχα και αυτοι μου πουλανε ολο το σετ της αντλίας πλύσεως πακετο για να οικονομίσουν. Δηλαδη κάθε 4 χρόνια θα πρεπει να σκαω 100+ ευρω συν τη ταλαιπωρια. Πουλανε πλυντήρια χωρις να διαθετουν ανταλλακτικα με σκοπο να στα παιρνουν. Αν δεν βρω σαλιγκαρο, εστω ιμιτασιόν, δεν τους δινω ευρω παραπανω. Το πεταω και αγοραζω άλλη μαρκα και τους κανω ρομπα σε ολο το διαδικτυο. Ξεφτίλες. Θελω να δω αν υπαρχει ανταλλακτικο και στο εξωτερικο και το εισαγουν οι δικοι μας για να μας τα περνουν όμως.