Μερικά επιπλέον χρήσιμα. Από παράγραφο (να ξεπλένονται πιο πριν τα πιατικά?) και μετά.Δοκίμασα με ρυθμίσεις στη θερμοκρασία και στη ροή του γιαλιστικου αλλά τίποτα.
https://bimag.gr/plynthrio-piatwvn-odhgies-kalh-xrhsh/
Μερικά επιπλέον χρήσιμα. Από παράγραφο (να ξεπλένονται πιο πριν τα πιατικά?) και μετά.Δοκίμασα με ρυθμίσεις στη θερμοκρασία και στη ροή του γιαλιστικου αλλά τίποτα.
https://bimag.gr/plynthrio-piatwvn-odhgies-kalh-xrhsh/
mastoras1 (08-07-17)
Τελικά το πρόβλημα είναι απο χαμηλή πίεση του δικτύου ύδρευσης με αποτέλεσμα να μην ψεκάζουν τα πάνω μπεκ. Σας ευχαριστω.
Δηλαδη δεν εχει πιεση στη βρυση η χανεται η πιεση μεσα στο κυκλωμα του πλυντηριου?Το ρωταω γιατι εχω δει πολλα βουλωμενα.
Κυριακίδης (21-07-17)
Δεν εχει πίεση η βρύση . Σε μερικές μέρες θα επανέλθει μετά απο εργασίες του δήμου και τότε θα το δω πάλι.