πρώτα ευχαριστώ για το ενδιαφέρων σας. Λοιπόν πρώτο βήμα : μέτρησα στην πρίζα την κατανάλωση 3.5kw !!! για τα 6 δευτερόλεπτα που ανοίγει το κομπρεσέρ . βήμα δεύτερο : αποσυνδέσα την εντολή από την εξωτερική μονάδα περίμενα να πάρει ο ανεμιστήρας εξωτερικής και όπλισα με βραχυκύκλωμα τον ρελε μόνος μου με γεφύρωμα , πήρε μπροστά το μοτέρ και μετά από 6-7 δευτερόλεπτα έκοψε με οπλισμένο τον ρελε , αρα κοβει ο συμπιεστης . ήρθε φίλος με οργανάκια φρεον και μετρήσαμε στο χοντρό σωληνάκι την πιεση , ξεκινά ο συμπιεστής και το όργανο εφτανε απο την μια μεριά στην άλλη δείχνοντας 10psi και φτάνει σιγα σιγα μεσα στα 6 δευτερα μέχρι τα 30-35psi και έκοψε , αρα δεν φταιει η μεσα μοναδα , μέτρησα την θερμοκρασία με θερμόμετρο εξωτερικά (του συμπιεστη) και έδειχνε 60βαθμους οπότε το θερμικό σίγουρα δεν κλείνει . Το μονο που δεν μέτρησα ηταν ενας ηλεκτροδιακοπτης σαν ρελε φαίνεται χωμένο στους χαλκοσωληνες δεν ξέρω τι είναι αυτό. το φρεον ειναι ρ22... και σιγουρα οταν εβγαλα το μανομετρο εχασα αρκετο ..... μπορω να προσθέσω συμβατικό; και βρίσκω σε μικρή ποσότητα; Απορια ο πυκνωτης εκκίνησης καταφέρνει και ξεκινα το μοτέρ, ειναι δυνατον να κλεινει το μοτερ αν εχει πρόβλημα ο πυκνωτής ; γιατι στα ηλεκτρονικά κυκλώματα δεν εχει ρολο αφου κανει την δουλειά του , εκτος και αν ξανα χρειαστεί εκκίνηση οποτε αν ηταν χαλασμενος δεν θα εδεινε αμπερια στο μοτερ και δεν θα ξεκιναγε καθολου ενω εδω ξεκινα εστω και 6 δευτερα . Αυτα και μπερδεμενος α) η μοναδα μεσα οκ β) το μοτερ ξεκινα εστω για 6δευτερα με 220 αλλα κοβει αρα οχι χαλασμενο ; , γ) πιεσεις δεν ξερω αν ηταν σωστες δ) θερμικο σιγουρο οχι δ) η βαλβιδα ρελε στους χαλκους λες να παιζει ρολο ; ε) να πάρω κουνουπιέρα για το μπαλκόνι φέτος ; !!!
.