Αν πειραξες τα βιδακια ρυθμισης του θερμοστατη τοτε σηγουρα θα χρειαστεις καινουργιο.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tipos : 06-06-17 στις 21:45
Όροι Χρήσης