Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 27

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Λάζαρος
    Εγγραφή
    Jan 2017
    Περιοχή
    Λάρισα
    Μηνύματα
    3

    Προεπιλογή

    Καταγγελία Samsung Service
    Μακρυά από προίόντα Samsung!!!

    H τεχνική υποστήριξη, σε περίπτωση βλάβης, είναι σκέτο ανέκδοτο.

    Μου έχει χαλάσει ψυγείο από τις αρχές Απριλίου 2017, και μετά από 5 επισκέψεις του εξουσιοδοτημένου service , που τις πλήρωσα 500 ευρώ, συνεχίζω να είμαι χωρίς ψυγείο επί 60 μέρες.


    ΝΑΙ καλά διαβάζετε, 60 ημέρες.

    Στο τηλέφωνο τεχνικής υποστήριξης, το μόνο που μου λένε είναι ότι λυπούνται και να κάνω υπομονή, να έρθει νέο ανταλλακτικό

    Έχω στείλει επιστολή διαμαρτυρίας στη SAMSUNG Ελλάδος και το αποτέλεσμα ήταν να μου τηλεφωνήσει ένας τύπος, να μου εκφράσει τη λύπη του και να μου συστήσει να κάνω υπομονή.
    Όταν τον ρώτησα αν έχει μπροστά του την επιστολή μου, μου απάντησε ΟΧΙ. Μάλλον πήγε στα σκουπίδια.

    Αυτή είναι η εξυπηρέτηση SAMSUNG;

    Στο μεταξύ, πληροφορήθηκα ότι τα ανταλλακτικά έρχονται από το εξωτερικό, διότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα στην Ελλάδα.

    Υπόψιν, ότι το ψυγείο μου είναι τύπου ντουλάπας με λιανική τιμή πάνω από 2000 ευρώ, όχι κανένα φτηνιάρικο.

    Υπάρχει κανένας υπεύθυνος που να τον απασχολεί η εικόνα της εταιρίας;

    60 μέρες χωρίς ψυγείο;

    Αυτή είναι η ρημάδα η ποιότητα της SAMSUNG;

    Δεν πρόκειται ποτέ ξανά να αγοράσω ούτε καρφίτσα, αν πάνω γράφει SAMSUNG.

    Θα ακολουθήσει καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή καθώς και επιστολή στην μητρική SAMSUNG.

    Εξυπακούεται ότι θα δημοσιεύσω το θέμα σε κάθε blog και site που ασχολείται με τέτοια θέματα.

    60 μέρες χωρίς ψυγείο; Και έχοντας πληρώσει 500 ευρώ για επισκευή;

    Πόση υπομονή να κάνει κάποιος;;;;;;;;


    Λάζαρος Τσαβδαρίδης

  2. #2
    Το avatar του χρήστη Papas00zas
    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2011
    Περιοχή
    Καστοριά
    Μηνύματα
    755

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από begar2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καταγγελία Samsung Service
    Μακρυά από προίόντα Samsung!!!

    H τεχνική υποστήριξη, σε περίπτωση βλάβης, είναι σκέτο ανέκδοτο.

    Μου έχει χαλάσει ψυγείο από τις αρχές Απριλίου 2017, και μετά από 5 επισκέψεις του εξουσιοδοτημένου service , που τις πλήρωσα 500 ευρώ, συνεχίζω να είμαι χωρίς ψυγείο επί 60 μέρες.


    ΝΑΙ καλά διαβάζετε, 60 ημέρες.

    Στο τηλέφωνο τεχνικής υποστήριξης, το μόνο που μου λένε είναι ότι λυπούνται και να κάνω υπομονή, να έρθει νέο ανταλλακτικό

    Έχω στείλει επιστολή διαμαρτυρίας στη SAMSUNG Ελλάδος και το αποτέλεσμα ήταν να μου τηλεφωνήσει ένας τύπος, να μου εκφράσει τη λύπη του και να μου συστήσει να κάνω υπομονή.
    Όταν τον ρώτησα αν έχει μπροστά του την επιστολή μου, μου απάντησε ΟΧΙ. Μάλλον πήγε στα σκουπίδια.

    Αυτή είναι η εξυπηρέτηση SAMSUNG;

    Στο μεταξύ, πληροφορήθηκα ότι τα ανταλλακτικά έρχονται από το εξωτερικό, διότι δεν υπάρχουν διαθέσιμα στην Ελλάδα.

    Υπόψιν, ότι το ψυγείο μου είναι τύπου ντουλάπας με λιανική τιμή πάνω από 2000 ευρώ, όχι κανένα φτηνιάρικο.

    Υπάρχει κανένας υπεύθυνος που να τον απασχολεί η εικόνα της εταιρίας;

    60 μέρες χωρίς ψυγείο;

    Αυτή είναι η ρημάδα η ποιότητα της SAMSUNG;

    Δεν πρόκειται ποτέ ξανά να αγοράσω ούτε καρφίτσα, αν πάνω γράφει SAMSUNG.

    Θα ακολουθήσει καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή καθώς και επιστολή στην μητρική SAMSUNG.

    Εξυπακούεται ότι θα δημοσιεύσω το θέμα σε κάθε blog και site που ασχολείται με τέτοια θέματα.

    60 μέρες χωρίς ψυγείο; Και έχοντας πληρώσει 500 ευρώ για επισκευή;

    Πόση υπομονή να κάνει κάποιος;;;;;;;;


    Λάζαρος Τσαβδαρίδης
    Πήγαινε απευθειας στο συνηγορο....απο οικιακά δεν ξερω τι εταιρία ειναι αλλά εγω τα NSAmsung τα έχω αποκηρύξει από καιρό(για πολλους λογους). Αντιθετα έχω δει σε καμποσα επαγγελματικα ψυγεία συμπιεστές της LG. Εγω παντως θα ζητούσα και τα λεφτα μου πισω.Διότι δεν βλέπω να σου δινουν αλλο όπως τα λες.
    Όχι άλλους μΕ....PICάραμε!!!!
    (2012)ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΡΙΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ - ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ (2018 )Εκτός αν έχεις μέσον κάπου ή οικογενειακή επειχείρηση και έχει φροντίσει άλλος για τα λεφτά
    VESTEL σασί;;;; Πάρε το σφυρί !!!!

  3. #3

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    ΤΟΛΗΣ
    Εγγραφή
    Dec 2011
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Μηνύματα
    1

    Προεπιλογή

    http://s1306.photobucket.com/user/TO...tml?sort=3&o=0

    αν και παλιο το ποστ δεν πειράζει ...
    το ιδιο προβλημα εχω με το ιδιο σχεδον μοντελο
    Εδω και αρκετους μήνες το ψυγειο δεν ψυχει αρκετά
    Δηλαδη δεν εχει τις θερμοκρασίες τις οποίες αναφέρει στην οθόνη.
    Π.χ εχει ένδειξη -18 και 4 και πραγματικα εχει -10 και 5 η -7 και 3
    Οτι να είναι δηλαδη… ΜΟΝΟ οταν το βγαλω απο τιν πριζα και το ξαναβάλω
    Θα δείξει τις πραγματικές θερμοκρασίες. Κατι σαν (reset) επανεκκίνηση ας πούμε.
    Μετά από λίγη ώρα ξαναεπανέρχετε εκεί που ήταν …

    Έχω φέρει 2 ψυκτικούς ,,,
    Και οι δύο μου είπαν πρέπει να κάνω απόψυξη αλλά τπτ
    Δεν βρίσκουν κάποια βλάβη …
    Και μου είπε ο ένας πιθανός πλακέτα
    Αισθητήρα η κάποιο κλαπε (που είναι πίσω στην πλάτη)
    δεν βρισκω ακρη ...
    απλά θα αγοράσω ψυγειο Χ Ω Ρ Ι Σ Π Λ Α Κ Ε Τ Ε Σ
    και θα προσπαθησω μετα να το κάνω με τιν ησιχια μου

    σωστά είπαν και οι προλαλλήσαντες

  4. #4
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.609

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από toliskmp Εμφάνιση μηνυμάτων
    απλά θα αγοράσω ψυγειο Χ Ω Ρ Ι Σ Π Λ Α Κ Ε Τ Ε Σ
    Πού θα το βρεις να δω...

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από nyannaco Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πού θα το βρεις να δω...
    http://www.ecomarkt.gr/product/19915...leykostatiko-a

    http://www.candy.gr/el_GR/rothste-th...tiki/maximized
    Τα λέμε "στατικά" ψυγεία , αλλά πολλές φορές παραπλανούν με ψυγεία που είναι στατικά αλλά τα ονομάζουν επίσης No frost επειδή και μόνο έχουν ανεμιστήρα (χωρίς να έχουν τα σχετικά επιπλέον / αντίσταση απόψυξης / χρονοδιακόπτες / πλακέτες κτλ ) . Και αυτά μπορείς να τα πεις στατικά (μόνο με ανεμιστήρα)
    Η προσωπική μου απέχθεια είναι στην υπερβολή με αντιστάσεις απόψυξης και ηλεκτρονικά μέρη .

Παρόμοια Θέματα

  1. [Τηλεόραση Samsung] Plasma Tv δεν ανάβει Samsung ps-42d4s Βοηθεια
    από furtune στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 24-11-12, 12:03
  2. china ντουλαπα προβλημα Air Con
    από ΜΑΝΘΟΣ1988 στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-07-11, 16:31
  3. ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ DVD PHILIPS
    από xristos rds στο forum DVD/BD Player & Video
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-11-10, 01:48
  4. Βοηθεια
    από sakis13 στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 25-07-10, 14:52
  5. ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΦΟΥΡΝΑΚΙ
    από ΛΑΜΠΡΟΣ6 στο forum Ηλεκτρική Κουζίνα
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 06-02-08, 18:22

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας