οχι ολα τα προγραμματα.το 50 ας πουμε εμενα δεν εχει προπλυση κι ετσι ριχνω κατευθειαν την ταμπλετα στον πατο του πλυντηριου γιατι αν την βαλω στη θηκη τισ πιο πολλες φορες πεφτει πανω στα πιατα και σκαλωνει εκει με αποτελεσμα να μη λιωσει και να μεινει ως τελος. η ταμπλετα πρεπει να πεσει μεσα στο νερο για να λιωσει κατευθειαν





Απάντηση με παράθεση