Παράθεση Αρχικό μήνυμα από konman Εμφάνιση μηνυμάτων
Το πλυντηριο κανει πρωτα προπλυση
και μετα κανει την πλυση και παιρνει το απορρυπαντικο.
οχι ολα τα προγραμματα.το 50 ας πουμε εμενα δεν εχει προπλυση κι ετσι ριχνω κατευθειαν την ταμπλετα στον πατο του πλυντηριου γιατι αν την βαλω στη θηκη τισ πιο πολλες φορες πεφτει πανω στα πιατα και σκαλωνει εκει με αποτελεσμα να μη λιωσει και να μεινει ως τελος. η ταμπλετα πρεπει να πεσει μεσα στο νερο για να λιωσει κατευθειαν