Αν κάνει πολλές ταλαντώσεις μπορεί να έχει να κάνει και με το φορτίο. Είναι ή μεχρι τη μέση γεμάτο(να φαίνεται ο κάδος) ή μέχρι τα 3/4 το σωστό γέμισμα.
Αν κάνει πολλές ταλαντώσεις μπορεί να έχει να κάνει και με το φορτίο. Είναι ή μεχρι τη μέση γεμάτο(να φαίνεται ο κάδος) ή μέχρι τα 3/4 το σωστό γέμισμα.
Όχι άλλους μΕ....PICάραμε!!!!
(2012)ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΡΙΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ - ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ (2018 )Εκτός αν έχεις μέσον κάπου ή οικογενειακή επειχείρηση και έχει φροντίσει άλλος για τα λεφτά
VESTEL σασί;;;; Πάρε το σφυρί !!!!