Φίλε Μιχάλη θα βάλω έναν καινουριο πυκνωτή οπως λες το θέμα ειναι για ποσο θα δουλεψει ο προηγουμενος δουλεψε ενα τριμηνο μονο
Φίλε Μιχάλη θα βάλω έναν καινουριο πυκνωτή οπως λες το θέμα ειναι για ποσο θα δουλεψει ο προηγουμενος δουλεψε ενα τριμηνο μονο
παιδια, πυκνωτης χαλασμενος εχει σχεση και με την ποσοτητα του ψυκτικου μεσου...αν το κλιματιστικο εχει χασει υγρα τοτε θα στον ξαναχαλασει τον πυκνωτη....
Άλλο τα 40 και άλλο τα 50μF, όσο για το ότι τα πολλά ή λίγα ψυκτικά υγρά μπορούν να χαλάσουν τον πυκνωτή απλά θα το αφήσω ασχολίαστο
Δημήτρη τη στιγμή που σταματάει ο συμπιεστής ακούς το κλικ από το θερμικό ή όχι; (Τελικά ακόμα δεν έχεις διευκρινίσει αν το μηχάνημα είναι inverter ή όχι, πληροφορίες για αυτό το μοντέλο δεν βρήκα...)
επειδη ειμαι ψυκτικος θα ηθελα να αναφερω πως παρα πολλες ειναι οι φορες που εχω αλλαξει πυκνωτη λειτουργιας επειδη το μηχανημα δουλευε με λιγα υγρα και σαν αποτελεσμα το μοτερ δεν ψυχοταν σωστα απο την υψηλη υπερθερμανση του ψυκτικου μεσου ...μοιραιο
επακολουθο βλαβη στον πυκνωτη και αδυναμια εναρξης συμπιεστη...ετσι για την ιστορια...ειναι λιγο ψιλα γραμματα αυτα...
Αγαπητέ φίλε Δημήτρη εφόσον όπως λες είσαι ψυκτικός τότε οπωσδήποτε θα έχεις αλλάξει πυκνωτή και σε συμπιεστή μηχανήματος που είχε κανονικά υγρά, άρα αν έτυχε και μηχάνημα με λίγα υγρά να έχει και χαλασμένο πυκνωτή τότε απλά ...έτυχε
Κι εγώ όσα κλιματιστικά έχω δει με βλάβη η εξωτερική μονάδα είχε χρώμα άσπρο, να υποθέσω ότι έφταιγε αυτό και ότι αν βάψω το δικό μου μαύρο δεν θα παρουσιάσει βλάβη;
Άρα λοιπόν το ότι είχε λίγα υγρά και χαλασμένο πυκνωτή δεν σημαίνει απαραίτητα ότι ο πυκνωτής χάλασε και αυτό προκάλεσε απώλεια φρέον, ούτε ότι έχασε φρέον και αυτό ήταν που έκανε τον πυκνωτή να χαλάσει, διότι ο πυκνωτής χαλάει από ηλεκτρικά αίτια. Το αν υπερθερμάνθηκε ο συμπιεστής πάλι δεν έχει να κάνει με τον πυκνωτή διότι ο πυκνωτής δεν ακουμπάει πάνω στον συμπιεστή ώστε να ζεσταίνεται από αυτόν.
nyannaco (16-03-17)