Η κόλληση στο σημείο εκείνο ενδεχομένως να πρέπει να ενώσει την κάτω με την πάνω πίστα της πλακέτας. Προφανώς έχεις κάπου χάσει τη συνέχεια του κυκλώματος (με την προϋπόθεση ότι το ρελέ ακούγεται οπότε η υπόλοιπη πλακέτα λειτουργεί). Λόγω του μεγάλου ρεύματος που περνά από την γραμμή αυτή, θέλει προσοχή όχι μόνο να υπάρχει κόλληση, αλλά η αγωγιμότητα να είναι ικανοποιητική ώστε να αντέχει το ρεύμα αυτό (αλλιώς θα ξανακαεί ή θα πάρει φωτιά)





Απάντηση με παράθεση