Φιλε μου νομιζω οτι με τις αναλυτικες πληροφοριες σου με εκανες σοφοτερο για κατι που δεν ηξερα και σε ευχαριστω πολυ. Οσο για το μοτερ μου αρκει να δουλευει μονο με 220ν και χωρις τον ελεγχο ταχυτητας.
Φιλε μου νομιζω οτι με τις αναλυτικες πληροφοριες σου με εκανες σοφοτερο για κατι που δεν ηξερα και σε ευχαριστω πολυ. Οσο για το μοτερ μου αρκει να δουλευει μονο με 220ν και χωρις τον ελεγχο ταχυτητας.
Τότε πολύ απλά δίνεις 230V~ στο κόκκινο και το μαύρο που πάνε στη μεγάλη φίσα, ενώ τα τρία καλώδια που πάνε στη μικρή φίσα τα αφήνεις ασύνδετα.
Επίσης έλεγξε και τη χωρητικότητα του πυκνωτή, πολύ συχνά χαλάνε με αποτέλεσμα η πραγματική τους χωρητικότητα να είναι πολύ μικρότερη από την αναγραφόμενη, και σε αυτή την περίπτωση το μοτέρ θα υπερθερμαίνεται ενώ θα αποδίδει και μειωμένη ροπή.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη FILMAN : 14-02-17 στις 16:24