To linn είναι γνωστού μου. Δεν το έστειλα απλά το έβαλα να δουλεύει στα 115V μόνιμα ...οπότε και γυρίζει το πλατώ...μέχρι να βρούμε μοτερ σε λογική τιμή.
Με λίγους κραδασμούς παραπάνω θα δουλεύει προσωρινά έτσι. (Αλλωστε είναι πολύ ησυχο το μοτέρ ακόμη και στα 115V)




Απάντηση με παράθεση