Παναγιώτη καλημέρα,
αν θες στείλε μου το τηλ σου σε πμ γτ έχει φάει κόλλημα και ότι και να σου στείλα σε ινμποξ δεν μου το περνάει
θενκς
Παναγιώτη καλημέρα,
αν θες στείλε μου το τηλ σου σε πμ γτ έχει φάει κόλλημα και ότι και να σου στείλα σε ινμποξ δεν μου το περνάει
θενκς