Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 28

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    κώστας
    Εγγραφή
    Oct 2013
    Περιοχή
    χαλάνδρι
    Μηνύματα
    2

    Προεπιλογή

    Γεια σε όλους,
    έχω και εγώ το συγκεκριμένο σίδερο, και το 14 αντιμετώπισα το εξής πρόβλημα, το σίδερο έβγαζε συχνά βρώμικα νερά, μαζί με άλατα. Πάντα είχα χρησιμοποιήσει και εγώ απιονισμένο νερό. Η πρώτη μου κίνηση, ίσως λανθασμένη, ήταν να το καθαρίσω με καθαριστικό για σίδερα αγορασμένο από το σουπερμάρκετ, αυτή η κίνηση μάλλον χειροτέρεψε την κατάσταση, και ψάχνοντας στο ιντερνετ βρήκα αυτό το θέμα, και αφού το διάβασα όλο, αποφάσισα να πάω το σίδερο στον κουρλαμπα. Το πήγα μια, το πήγα δύο, το πήγα τρεις, κάθε φορά το σίδερο είχε το ίδιο πρόβλημα με πριν, οπότε και αποφάσισα να πάω στην αντιπροσωπία (αφού πρώτα πέρασα από τον κουλαμπα και έκανα μια φασαρία που ενδεχομένως να θυμούνται ακόμα, απαιτώντας να μου επιστραφούνε τουλάχιστον ένα μέρος των χρημάτων που είχα δώσει για τις 3 υποτιθέμενες επισκευές), και η διάγνωση ήταν και στην περίπτωση μου ότι το μποιλερ ήταν γεμάτο άλατα και χρειάστηκε να αντικατασταθεί (να σημειώσω ότι από τότε που πήγα το σίδερο, μέχρι την ημέρα που το πήρα πίσω επισκευασμένο πέρασε από ένα μήνα, δεν θυμάμαι ακριβός πόσο τώρα).
    Πάμε λοιπόν στα τωρινά, την προηγούμενη εβδομάδα, ενώ σιδερώναμε, το σίδερο άρχισε να βγάζει ατμό ασταμάτητα, και χωρίς να πιέζουμε το κουμπί, το πρόβλημα δηλαδή που παρουσιάστηκε στον φίλο που άνοιξε το θέμα. Επειδή κατά καιρούς το είχε ξανακάνει, αλλά μετά από λίγο σταμάταγε μόνο του, απλά το έσβησα για να κρυώσει. Όμως όταν το ξανάνοιξα, και αφού ζεστάθηκε, άρχισε να βγάζει πάλι ασταμάτητα ατμό.
    Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι, υπάρχει περίπτωση να ανακτηθούν οι φωτογραφίες που ανέβασε ο φίλος SDrikos στην αρχή του θέματος, μπας και καταφέρω να το επισκευάσω μόνος μου? Δεν θέλω να διαθέσω πάλι λεφτά για το συγκεκριμένο σίδερο, αν καταφέρω να το φτιάξω μόνος μου έχει καλός, αλλιώς θα πάρω καινούριο δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο.
    Ευχαριστώ.

  2. #2

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Θόδωρος
    Εγγραφή
    Jan 2015
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    22

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από virelai Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γεια σε όλους,
    έχω και εγώ το συγκεκριμένο σίδερο, και το 14 αντιμετώπισα το εξής πρόβλημα, το σίδερο έβγαζε συχνά βρώμικα νερά, μαζί με άλατα. Πάντα είχα χρησιμοποιήσει και εγώ απιονισμένο νερό. Η πρώτη μου κίνηση, ίσως λανθασμένη, ήταν να το καθαρίσω με καθαριστικό για σίδερα αγορασμένο από το σουπερμάρκετ, αυτή η κίνηση μάλλον χειροτέρεψε την κατάσταση, και ψάχνοντας στο ιντερνετ βρήκα αυτό το θέμα, και αφού το διάβασα όλο, αποφάσισα να πάω το σίδερο στον κουρλαμπα. Το πήγα μια, το πήγα δύο, το πήγα τρεις, κάθε φορά το σίδερο είχε το ίδιο πρόβλημα με πριν, οπότε και αποφάσισα να πάω στην αντιπροσωπία (αφού πρώτα πέρασα από τον κουλαμπα και έκανα μια φασαρία που ενδεχομένως να θυμούνται ακόμα, απαιτώντας να μου επιστραφούνε τουλάχιστον ένα μέρος των χρημάτων που είχα δώσει για τις 3 υποτιθέμενες επισκευές), και η διάγνωση ήταν και στην περίπτωση μου ότι το μποιλερ ήταν γεμάτο άλατα και χρειάστηκε να αντικατασταθεί (να σημειώσω ότι από τότε που πήγα το σίδερο, μέχρι την ημέρα που το πήρα πίσω επισκευασμένο πέρασε από ένα μήνα, δεν θυμάμαι ακριβός πόσο τώρα).
    Πάμε λοιπόν στα τωρινά, την προηγούμενη εβδομάδα, ενώ σιδερώναμε, το σίδερο άρχισε να βγάζει ατμό ασταμάτητα, και χωρίς να πιέζουμε το κουμπί, το πρόβλημα δηλαδή που παρουσιάστηκε στον φίλο που άνοιξε το θέμα. Επειδή κατά καιρούς το είχε ξανακάνει, αλλά μετά από λίγο σταμάταγε μόνο του, απλά το έσβησα για να κρυώσει. Όμως όταν το ξανάνοιξα, και αφού ζεστάθηκε, άρχισε να βγάζει πάλι ασταμάτητα ατμό.
    Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι, υπάρχει περίπτωση να ανακτηθούν οι φωτογραφίες που ανέβασε ο φίλος SDrikos στην αρχή του θέματος, μπας και καταφέρω να το επισκευάσω μόνος μου? Δεν θέλω να διαθέσω πάλι λεφτά για το συγκεκριμένο σίδερο, αν καταφέρω να το φτιάξω μόνος μου έχει καλός, αλλιώς θα πάρω καινούριο δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο.
    Ευχαριστώ.
    Χωρίς να είμαι ειδικός από αυτό που διαβάζω υποθέτω πως είτε έχει κολλήσει η βαλβίδα του ατμού ή κάποιο σκουπίδι την εμποδίζει να κλείσει. Όπως και να χει εγώ από αυτή θα ξεκίναγα.

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Jan 2005
    Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
    Μηνύματα
    994

    Προεπιλογή

    Εδώ έχει μερικά Service manuals (αν και δεν είναι της Stirella, μπορεί να έχουν πολλές ομοιότητες).

    Αν κοιτάξουμε σε αυτό:
    στη σελ. 12:
    Stirella_simac_2.png

    (...και υποθέσουμε ότι έτσι είναι και το Simac, το 'STAND' είναι το boiler και το 'IRON' είναι το σίδερο)
    Την ηλεκτροβαλβίδα (Electro-valve, αυτή είναι υπεύθυνη για την έξοδο του ατμού ή τη διακοπή του) την ελέγχει ο διακόπτης ατμού (Steam-switch) που βρίσκεται στο σίδερο, όχι στο μπόιλερ.
    Εφόσον στο όλο κύκλωμα (που φαίνεται με πράσινο στο σχέδιο) εμπλέκονται μόνο η ηλεκτροβαλβίδα και ο διακόπτης, πάει να πει ότι ένα από τα δύο έχει χαλάσει, με πιθανότερο την ηλεκτροβαλβίδα (χωρίς φυσικά να αποκλείουμε και τον διακόπτη).
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Panoss : 27-10-16 στις 14:33
    You only live twice.

Παρόμοια Θέματα

  1. Ατμοσίδερο δουλεύει μόνο με τριφασικό ρεύμα..
    από QED στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-12-12, 16:51
  2. Τη Stirella κορίτσια!Τη Stirella!
    από Panoss στο forum Σύστημα Σιδερώματος
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-11-06, 09:58

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας