Χμ, στο δεύτερο λινκ κάποιος λέει ότι θέλει και το πλατώ επάνω για να γυρίζει... error, αν δοκιμάσεις να γυρίσεις τον άξονα του μοτέρ με το χέρι όταν το μηχάνημα είναι σβηστό νιώθεις τον άξονα να σταματάει σε συγκεκριμένες θέσεις όπως στους βηματικούς κινητήρες ή όχι; (πολύ πιθανόν το μοτέρ να είναι σύγχρονο με μόνιμους μαγνήτες)
Τόσο διακριτό όπως τους βηματικούς δεν είναι. Ο άξονας όμως δεν είναι εντελώς ελεύθερος. Κάτι σαν να σταματάει σε συγκεκριμένες θέσεις το κάνει αλλά ίσα που το καταλαβαίνω στο χέρι.(Φαίνεται να ισχύει αυτό που είπες)
Επίσης μια ιδέα από μαγνητικό πεδίο υπάρχει(χωρίς να είναι στο ρεύμα)
Ναι, δεν το θυμόμουνα, έχεις δίκιο Σήφη. Λες να έχουν εξασθενήσει οι μόνιμοι μαγνήτες του μοτέρ; Αν είναι έτσι, δεν έχω ιδέα πώς θα μπορούσε να φτιαχτεί. Πάντως η λειτουργία του U4 δεν μου αρέσει, θα προτιμούσα να αλλαχτεί μήπως φτιάξουν οι κυματομορφές που φτάνουν στο μοτέρ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη FILMAN : 24-10-16 στις 14:39
Να πω βλακεία μη βαράτε... αν φταίει το ίδιο το μοτέρ, αν το αποσυνδέσει δεν θα πρέπει να στρώσει η κυματομορφή που το τροφοδοτεί;
Μπορεί ναι μπορεί και όχι... Το κύκλωμα δεν μπορεί να δώσει παραπάνω από 15 ... 20mA στο μοτέρ (R18 = 43Ω), αλλά έτσι κι αλλιώς δεν μου αρέσει η λειτουργία του U4. Στο #16 φαίνεται το ημίτονο αναφοράς που φτάνει στο πιν 13, είναι σωστό. Στο #20 φαίνεται το σήμα στο πιν 12 που είναι πράγματι σωστό δείγμα της τάσης εξόδου της βαθμίδας ισχύος, άρα στο κομμάτι που υπάρχει η "βύθιση", η διαφορική τάση εισόδου του τελεστικού είναι μεγάλη και θα έπρεπε να οδηγήσει την έξοδό του στον κόρο, κάτι που όμως δεν φαίνεται να συμβαίνει στο κόκκινο ίχνος του #16.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη FILMAN : 24-10-16 στις 14:39
Ας κάνει μια αλλαγή στο U4 (όχι U14) να δούμε αν έχει κάποια αλλαγή στις κυματομορφές, το κόστος είναι μηδαμινό.
Θα μπορούσε επίσης ,αν δεν έχει πρόχειρο καινούργιο ολοκληρωμένο, να αντικαταστήσει δοκιμαστικά το U4 με το U3 (ή το U5) να δει αν υπάρξει κάποια διαφορά στην συμπεριφορά.
Θα ήθελα να διευκρινιστεί κάτι ακόμα, που δεν είδα να έχει αναφερθεί κάπου, σχετικά με την τάση +320, έχει ελεγχθεί, είναι σωστή;
U4 Εγινε αλλαγή αλλά δεν είδα καμία διαφορά.! η ταση στα 320 είναι οκ (305V) Οι πυκνωτές c1 c2 είναι οκ και μάλιστα στους 105 (αλλαγμένοι)
Κάτι που δεν είχα δει στην αρχή είναι ότι το τέλειο ημίτονο στις εξόδους του U3 δεν είναι τέλειο όταν το μοτέρ περιστρέφεται.
Εχει ενα θόρυβο και βάζω φώτο.DSC_0005 copy.jpg
Και ενα ακομη που παρατηρω είναι δεν βλέπω διαφορά 33 με 45 στροφές. !