Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 27

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #16

    Προεπιλογή

    Για το θεμα των ψυχρων..Εχω περασει οτι κολληση εχει απτο led μεχρι τον ΥΥΤ οποτε δε παιζει ψυχρη πλεον..κατι αλλο ειναι.
    Οσο για την επισκευη τετοιας συσκευης κ αν αξιζει..δεν ειναι καμια funai του κιλου..καποιοι την κοιταμε ως τεχνολογικο συνολο,οπως ηταν στα χρονια της,οχι απλα σαν παλιατζουρα που επειδη δεν ειναι Full HD-->πεταμα.

    η τηλεοραση ειναι σαν αυτη https://xariseto.gr/camo/cb4017ec79c...38636d2e6a7067
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη xifis : 23-10-16 στις 22:18

  2. 2 μέλη ευχαρίστησαν τον xifis για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    apavlidis (21-11-16), Papas00zas (24-10-16)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας