-
Για το θεμα των ψυχρων..Εχω περασει οτι κολληση εχει απτο led μεχρι τον ΥΥΤ οποτε δε παιζει ψυχρη πλεον..κατι αλλο ειναι.
Οσο για την επισκευη τετοιας συσκευης κ αν αξιζει..δεν ειναι καμια funai του κιλου..καποιοι την κοιταμε ως τεχνολογικο συνολο,οπως ηταν στα χρονια της,οχι απλα σαν παλιατζουρα που επειδη δεν ειναι Full HD-->πεταμα.
η τηλεοραση ειναι σαν αυτη https://xariseto.gr/camo/cb4017ec79c...38636d2e6a7067
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη xifis : 23-10-16 στις 22:18
-
2 μέλη ευχαρίστησαν τον xifis για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:
apavlidis (21-11-16), Papas00zas (24-10-16)
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δημιουργία θεμάτων: Όχι
- Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
- Σύναψη αρχείων: Όχι
- Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
-
Όροι Χρήσης