
Αρχικό μήνυμα από
tsalik
;Τα δύο πρώτα νούμερα δηλώνουν την διαγώνιο της οθόνης.Με αυτό που γράφεις στο πρώτο σου post είναι 23΄' ενώ εδώ γράφεις 32΄'.Στο λέω αυτό γιατί οι πλακέτες είναι εντελώς διαφορετικές.Έαν είναι η 3212 μάλλον πυκνωτές στο τροφοδοτικό