Ανοιγεις το αριστερο καπακι του πλυντηριου και το βαζεις να δουλεψει απο την αρχη.Παρατηρησε τα εξης.
1-ξεκινωντας το πλυντηριο κανει αντληση
2-μολις σταματησει η αντλια αρχιζει να γεμιζει το παγουρι που βλεπεις
3-μολις γεμισει το παγουρι υπερχηλιζει στελνωντας το νερο στον πιεζοστατη ακριβως κατω απο το παγουρι και τον οπλιζει εστω και στιγμιαια
4-μολις οπλισει ο πιεζοστατης ανοιγει μια βαλβιδα αριστερα του πιεζοστατη και αδιαζει το παγουρι ενω συνεχιζει να δουλευει η βαλβιδα παροχης για λιγα δευτερολεπτα ακομα και εν συνεχεια περνει μπρος το μοτερ πλυσεως
5-ο πιεζοστατης τωρα δεν πρεπει να ειναι ακομα οπλισμενος,αν ειναι οπλισμενος ακομα η και μετα την πρωτη αντληση τοτε το προβλημα σου οφειλεται ειτε σε κολυμενο πιεζοστατη ειτε σε βουλωμα απο τον πιεζοστατη μεχρι και το σπυραλ που στελνει το νερο στον καδο