Ευχαριστω ολους οσους βοηθησαν, το εφτιαξα το ψυγειο.
τελικα αλλαξα φιλτρο, αλλα οταν πηγα να κανω την κολληση επερνε φωτια απο τα σωληνακια, αναθυμιασεις λεω, οποτε συνδεω την μηχανη να φυσηξει να καθαρισει.
κρατουσα και με το δαχτυλο μου απο την αλλη να κανει πιεση και να φευγει αποτομα, οποτε σε μια στιγμη εβγαλε σκουρο συννεφο απο μεσα, αρα ειχε λαδια.
Το φιλτρο που το δοκιμασα , με το στομα, ειχε μια δυσκολια να φυσηξω απο μεσα του, ενω το καινουριο πηγαινε ελευθερα.
το κολλησα, το ελενξα με πιεση για ενα 24ωρο, για διαρροες με σαπουναδα και μετα το εβαλα μπρος.
περασε μια βδομαδα και ακομα λειτουργει κανονικα.
Τωρα αν εχει καμια πολλη πολλη μικρη διαρροη και το ξαναβαλω υγρα σε κανα χρονο, οκ, τα βαλβιδακια ειναι επανω και μου εμεινε καμποσο r600.
Ευχαριστω και παλι
ΥΓ. και μια φωτο απο το φιλτρο σε τομη
IMG_20160919_171745[1].jpg




Απάντηση με παράθεση