Κάψιμο εξόδων. Πρεπει να δεις τι έχει στην ενισχυση....μαλλον εχει ολοκληρωμενο και θελιε αλλαγή μαζί με τα εξαρτήματα που αφορούν εκείνες τις εξόδους
Καποιον απο Θεσσαλονίκη δεν ξερω αλλά το κοστος να το κανεις μονος σου βγαίνει 10-15 ευρω αναλογα....βαρια 20