Ναι ετσι. Μετρησα και την ασφαλεια που ειπες Σακη ειναι οκ.
Ναι ετσι. Μετρησα και την ασφαλεια που ειπες Σακη ειναι οκ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mastoras1 : 23-09-16 στις 22:01
Κατι δεν παρατηρησες καλα.Εχω δωσει ρευμα σε δεκαδες ομοια μοτερ,μηπως δεν παρατηρησες καλα τα νουμερα που ειναι γραμενα στην υποδοχη-θυληκια φυσα πανω στο μοτερ?Για σηγουρια δες τα ξανα.
mastoras1 (23-09-16)
Το εκανα τωρα χωρις λαμπα και δουλευει αρα καταληγουμε οτι φταιει η πλακετα . Και παλι ευχαριστω.
Κάνε και έναν έλεγχο της συνέχειας των 6 αγωγών που τροφοδοτούν τον κινητήρα μήπως με το κούνημα κτυπήθηκαν από τον κάδο και κόπηκε ή βραχυκύκλωσε κάποιο , σε παρόμοιες περιπτώσεις έχω βρει κομμένα-κτυπημένα καλώδια ειδικά από τις βαλβίδες
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
mastoras1 (23-09-16)
Στο #39 βλεπω το προβλημα που εγηνε απο το μπαμ στην εισοδο των εντολων που ερχεται απο το χρονοδιακοπτη,σωστα?Αν ειναι ετσι υπαρχει περιπτωση να εχει γινει ζημια και στον χρονοδιακοπτη εκτος απο την πλακετα,π.χ. κολημα επαφης
Θα το δω και αυτό ,πάντως τα καλώδια είναι οκ.
Η λάμπα που έβαλες ήταν πολύ μικρής ισχύος γι αυτό δεν γύρναγε το μοτέρ.
mastoras1 (26-09-16)