Το εχω συναρμολογησει το μοτερ, αλλα αν ειχε διακοπή δε θα μετρούσε στο 3.4 ωμικα.Επισης αναβει και η λαμπα σε σειρα με ροτορα και στατορα. Αυριο θα το ανοιξω παλι να δω.
Το εχω συναρμολογησει το μοτερ, αλλα αν ειχε διακοπή δε θα μετρούσε στο 3.4 ωμικα.Επισης αναβει και η λαμπα σε σειρα με ροτορα και στατορα. Αυριο θα το ανοιξω παλι να δω.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mastoras1 : 23-09-16 στις 21:44
Στη φυσα πανω στο μοτερ εχει νουμερα,γεφυρωνεις 3 με 4 και δινεις ρευμα στο 2 και στο 5,ετσι το εκανες?
Ναι ετσι. Μετρησα και την ασφαλεια που ειπες Σακη ειναι οκ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mastoras1 : 23-09-16 στις 22:01
Κατι δεν παρατηρησες καλα.Εχω δωσει ρευμα σε δεκαδες ομοια μοτερ,μηπως δεν παρατηρησες καλα τα νουμερα που ειναι γραμενα στην υποδοχη-θυληκια φυσα πανω στο μοτερ?Για σηγουρια δες τα ξανα.
mastoras1 (23-09-16)
Το εκανα τωρα χωρις λαμπα και δουλευει αρα καταληγουμε οτι φταιει η πλακετα . Και παλι ευχαριστω.
Κάνε και έναν έλεγχο της συνέχειας των 6 αγωγών που τροφοδοτούν τον κινητήρα μήπως με το κούνημα κτυπήθηκαν από τον κάδο και κόπηκε ή βραχυκύκλωσε κάποιο , σε παρόμοιες περιπτώσεις έχω βρει κομμένα-κτυπημένα καλώδια ειδικά από τις βαλβίδες
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
mastoras1 (23-09-16)
Στο #39 βλεπω το προβλημα που εγηνε απο το μπαμ στην εισοδο των εντολων που ερχεται απο το χρονοδιακοπτη,σωστα?Αν ειναι ετσι υπαρχει περιπτωση να εχει γινει ζημια και στον χρονοδιακοπτη εκτος απο την πλακετα,π.χ. κολημα επαφης