Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 55
  1. #41

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΣΚΛΗΚΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωραία τα καταλαβα , θα μελετησω κ το λίνκ του πετρου στο #35 . Σε πλυντηρια της lg ή samsung νομιζω έχουν ένα καρο περιελιξεις πηνία στην θεση της μεγαλης τροχαλίας του καδου κ ρότορα τον αξονα του τυμπανου ; καλύτερο δεν ειναι;
    Καλό είναι εκεί που ταιριάζει , δεν είναι για όλες τις εφαρμογές . Είναι το ίδιο παράδειγμα που έδωσε ο Filman με το "παιχνίδι¨" με τους μαγνήτες με την διαφορά ότι εδώ χρησιμοποιούνται αισθητήρες Hall για τον υπολογισμό της θέσης πηνίου μαγνήτη . (και μπόλικες ηλεκτρονικές γνώσεις οδήγησης του)
    http://www.ukwhitegoods.co.uk/help/b...shing-machines
    Αυτά αναζήτα τα σε Direct drive motor

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Κυριακίδης για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    ΣΚΛΗΚΟΣ (30-01-16)

  3. #42
    Το avatar του χρήστη andyferraristi
    Μέλος
    Όνομα
    Ανδρέας
    Εγγραφή
    Nov 2012
    Περιοχή
    Καλλιθέα - Αθήνα
    Μηνύματα
    677

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από nyannaco Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σ' ευχαριστώ πολύ Νίκο ...

  4. #43
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Αυτά τα direct drive δεν είναι DC brushless Πέτρο;

  5. #44

    Μέλος
    Όνομα
    Αντώνης
    Εγγραφή
    Nov 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    251

    Προεπιλογή

    Για να μην ανοίγω νέο θέμα και μια και το πρόβλημά μου έχει σχέσει με τα όσα συζητούσατε παραπάνω να συνεχίσω με την περίπτωσή μου.
    Ένα αρχαίο δράπανο B&D έκανε "παφ" και έκτοτε μου ρίχνει την ασφάλεια καθε φορά που προσπαθώ να το λειτουργήσω.
    Το άνοιξα και βρήκα σκασμένο τον πυκνωτή του τον οποίο άλλαξα με έναν που μου είπαν ότι είναι ίδιος. Βαρελάκι ο παλιός τουβλάκι ο νέος. (φωτο)P1050173.jpg
    Στη μπρίζα, λειτουργία, "παφ" η ασφάλεια.
    Νυστέρι, άνοιγμα βαθύτερο, βγάλσιμο του δρομέα και έλεγχο στον μάστορα, "το πρόβλημα δεν είναι εδώ", η απάντηση.
    "Φέρτο όλο το δράπανο, 20 με το καλημέρα και ότι βγει η επισκευή". Δίπλα στο εργαστήριο, σε άλλο μαγαζί, πουλούσαν τους Κινέζους (και όχι μόνο) με 30 και έχουν και βαλιτσάκι.
    Και πάμε τώρα στη χειροτεχνία γιατί πριν πάει στην ανακύκλωση, άμα πάει, να μάθουμε και ένα-δυο πράγματα.
    Σύμφωνα με τα παραπάνω πόστ βρήκα τον στάτη που έχει 2 τυλίγματα ανεξάρτητα, τα οποία οπτικά δεν έχουν αλλοιώσεις και μαυρίσματα και μετρώντας έχουν την ίδια αντίσταση 6,2Ω. Ο δρομέας επίσης χωρίς αλλοιώσεις και ελεγμένος υποτίθεται από τον μάστορα, αλλά και εγώ τον έτρεξα με 2 μόνιμους μαγνήτες και συνεχές ρεύμα όπως στη διάταξη μετά το 3,15 στο βίντεο. https://www.youtube.com/watch?v=-qS85aIvleQ
    Και τέλος τροφοδοσία με 12V χωρίς πυκνωτές και διακόπτες, λειτουργεία του μοτέρ αλλά χωρίς απόδοση.
    Καλώδια, διακόπτες, καρβουνάκια, λίπανση, όλα σωστά.
    Υπάρχει καμιά ιδέα για να παραμείνει ο παππούς (B&D) στο σπίτι ή να καλωσορίσουμε τον Κινέζο;

  6. #45
    Το avatar του χρήστη Papas00zas
    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2011
    Περιοχή
    Καστοριά
    Μηνύματα
    755

    Προεπιλογή

    Για βραχυκύκλωμα μεταξυ στάτη-περιβλήματος έλεγξες;
    η και τιποτα στο δρομεα; γιατι ετσι πως τα λες αν κατάλαβα καλα δεν ειναι εκει το πρόβλημα εφόσον ελέγχθηκε αλλα κανονικα θελει φωτογραφίες να δούμε και τι ελέγθηκε.Υποψήφια βέβαια ειναι και τα καλωδια.....για δράπανο 35 ετων ολα παιζουν....αν και δεν καταλαβαινουν τιποτα αυτά.... Όσο για τον πυκνωτή βρες απο κανενα τροφοδοτικο Η/Υ και άλλαξε τον....κατηγορία Χ2 πρέπει να ειναι....
    Όχι άλλους μΕ....PICάραμε!!!!
    (2012)ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΡΙΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ - ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ (2018 )Εκτός αν έχεις μέσον κάπου ή οικογενειακή επειχείρηση και έχει φροντίσει άλλος για τα λεφτά
    VESTEL σασί;;;; Πάρε το σφυρί !!!!

  7. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Papas00zas για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    klik (22-09-16)

  8. #46

    Μέλος
    Όνομα
    Αντώνης
    Εγγραφή
    Nov 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    251

    Προεπιλογή

    Είναι αλήθεια ότι δεν το έλεγξα αυτό, ούτε στον στάτη ούτε στον δρομέα.
    Θα ξανανοιχτεί θα μετρηθεί και θα φωτογραφηθεί. Το καλώδιο είναι εντάξει.
    35 χρόνια ε; Είχε ρεύμα τότε;

  9. #47
    Το avatar του χρήστη Papas00zas
    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2011
    Περιοχή
    Καστοριά
    Μηνύματα
    755

    Προεπιλογή

    Αν ειναι το πορτοκαλι των 375 βατ το ξερω γιατι το εχω....και γραφει χρονολογία 1980.... Ναι ειχε.... Κατα τη γνώμη μου παντως αξιζει να το δεις γιατι αυτά τα εργαλεια δύσκολα χαλανε και νομιζω ότι παλιότερα ήταν με καλυτερα εξαρτήματα απότι σημερα....
    Όχι άλλους μΕ....PICάραμε!!!!
    (2012)ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΡΙΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ - ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ (2018 )Εκτός αν έχεις μέσον κάπου ή οικογενειακή επειχείρηση και έχει φροντίσει άλλος για τα λεφτά
    VESTEL σασί;;;; Πάρε το σφυρί !!!!

  10. #48
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Δεν έχει κουμπί ρύθμισης ταχύτητας στο πάνω μέρος με πλακέτα από κάτω;
    Ο καινούριος πυκνωτής αν είναι 100nF Χ2 κάνει. Φυσικά έπρεπε να δουλεύει και χωρίς αυτόν. Μήπως έχεις κάνει λάθος συνδεσμολογία στον διακόπτη όταν άλλαξες τον πυκνωτή;

  11. #49

    Μέλος
    Όνομα
    Αντώνης
    Εγγραφή
    Nov 2014
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    251

    Προεπιλογή

    Δημήτρη πράγματι, πορτοκαλί 340w, μεταλικό σασμάν και γρανάζια με μηχανικό επιλογέα 2 ταχυτήτων 900-2400. Κάποτε υπήρχαν και τα προσαρτήματά του, σέγα, δισκοπρίονο, παλμικό κλπ. Όλα σε ένα, ιδανικό για ερασιτέχνη.P1050174.jpg
    Επίσης έγινε και έλεγχος για βραχυκύκλωμα στάτη-δρομέα -άξονα- περιβλήματος, χωρίς σφάλματα.
    Φίλιππε ούτε λόγος τότε για πλακέτα στην κατηγορία του. Ένας απλός διακόπτης 2 επαφών (φάση και ουδέτερο) που καθαρίστηκε και ελέγχθηκε. Και ο πυκνωτής έχει τα στοιχεία 100nK275V~X2.P1050175.jpg
    Να σημειώσω ότι ο προηγούμενος πυκνωτής έσκασε θεαματικά.

  12. #50
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.603

    Προεπιλογή

    Ποιό κουμπί ρύθμισης, ούτε αντιστροφή φοράς δεν έχει! Το είχε πάρει ο πατέρας μου όταν ήμουνα πιτσιρίκος, έπρεπε να περιμένω να περάσουν μερικά χρόνια για να μου επιτραπεί να το πιάσω. Ο πατέρας μου πέθανε κι εγώ έχω περάσει τα πενήντα, και το τρυπάνι ζει ακόμη, έστω κι αν έχει μόνο συναισθηματική αξία πια.
    Πάντως ακόμη και τώρα η διαφορά στην ποιότητα κατασκευής σε σχέση με τα κινέζικα του κιλού είναι εμφανής.

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. ΜΟΝΟΦΑΣΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
    από tantonakis στο forum Ηλεκτρολογικά
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-05-15, 16:04
  2. [ΡάδιοCD Αυτοκινήτου] Δεν αποθηκεύει τους σταθμούς
    από alexb στο forum Car HiFi & Safety
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-11-12, 20:39
  3. Σχετικα με αντιανεμια μικροφωνων
    από paulos2951 στο forum Ερωτήσεις & Συμβουλές
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-11-11, 11:54
  4. Σχετικα με Μ/Σ
    από dbmv στο forum UPS & Πηγές Τροφοδοσίας
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-05-10, 17:09
  5. Σχεδια για τους Ρωσους
    από mystaki g στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-03-10, 09:22

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας