Καλησπέρα. Θα σου διηγηθώ μια σύντομη ιστορία. Πρόσφατα είχα στα χέρια μου ένα παλιό Mastech με παρόμοια με το δικό σου συμπτώματα (δεν ξέρω όμως πως δημιουργήθηκαν). Αφού λοιπόν έψαχα μάταια στους ημιαγωγούς, και λίγο πριν το πετάξω, έκανα κάτι ανορθόδοξο. Με άλλο πολύμετρο σε κλίμακα Ohm, άρχισα να μετράω αντίσταση σε όλους τους ηλεκτρολυτικούς (εννοείται με την μπαταρία του Mastech εκτός). Όλοι έδειχναν μερικά kΩ, εκτός από έναν που έδειχνε κάτι λίγα Ohm. Τον άλλαξα, και από τότε το πολύμετρο είναι up and running (όπως θα λέγαμε σε άπταιστα Ελληνικά) ...