Σελίδα 4 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 67
  1. #31

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    Αν δεν είχαν πατήσει καλά τα καρβουνάκια θα γύριζε έστω και για λίγο με την πίεση στον ιμάντα;
    Ακριβώς ... λογικά έχεις βάλει σωστά τα καρβουνάκια .. και αυτό το συμπεραίνουμε και με μήνυμα #26 όπου λες ότι..
    Μόλις αδειάσει τα νερά στίβει κανονικότατα.
    Τις πταίει?
    οπότε δεν έχεις βάλει άτσαλα τα καρβουνάκια. (εκτός και βλέπεις να σπινθηρίζουν έντονα και αφύσικα)
    Γιαυτό και παραπάνω είπα να δούμε τι γίνεται ως προς την "τροφοδοσία" του μοτέρ για να βγουν συμπεράσματα τι φταίει ... περισσότερο από μοτέρ? ή από πλακέτα?

    Όπως το έχω ανοιχτό και το βλέπω να προσπαθεί να γυρίσω μόλις πιέζω τον ιμάντα σφίγγει καλύτερα στο ρότορα και κάνει μια στροφή ο κάδος.
    Μόνο 1 στροφή? ή και περισσότερες?

    Μήπως χρειάζεται αντικατάσταση ο ιμάντας;
    Αν δεν σφυρίζει ή γλιστράει με φορτίο , δεν έχει πρόβλημα.

  2. #32

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Jul 2013
    Περιοχή
    Γέρακας
    Μηνύματα
    11

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ακριβώς ... λογικά έχεις βάλει σωστά τα καρβουνάκια .. και αυτό το συμπεραίνουμε και με μήνυμα #26 όπου λες ότι..

    οπότε δεν έχεις βάλει άτσαλα τα καρβουνάκια. (εκτός και βλέπεις να σπινθηρίζουν έντονα και αφύσικα)
    Γιαυτό και παραπάνω είπα να δούμε τι γίνεται ως προς την "τροφοδοσία" του μοτέρ για να βγουν συμπεράσματα τι φταίει ... περισσότερο από μοτέρ? ή από πλακέτα?


    Μόνο 1 στροφή? ή και περισσότερες?


    Αν δεν σφυρίζει ή γλιστράει με φορτίο , δεν έχει πρόβλημα.
    Q:Μόνο 1 στροφή? ή και περισσότερες?

    RE: Μισή ή μία γιατί τον άφηνα τον ιμάντα δε συνέχισα την πίεση.
    Πως θα πάρω μέτρηση;

  3. #33

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    Κάνε μας την χάρη και σφίξε λίγο το ρεγουλατόρ που έχει το μοτέρ λίγο πιο δυνατά τον ιμάντα και ξαναδοκίμασε . μήπως γίνετε λόγος για το τίποτα . και πες μας.

  4. #34

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Jul 2013
    Περιοχή
    Γέρακας
    Μηνύματα
    11

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κάνε μας την χάρη και σφίξε λίγο το ρεγουλατόρ που έχει το μοτέρ λίγο πιο δυνατά τον ιμάντα και ξαναδοκίμασε . μήπως γίνετε λόγος για το τίποτα . και πες μας.
    Όντως έτσι έγινε και όλα δουλεψαν ρολόι. Δεν ήταν θέμα επιπλέον σφιξίματος αλλά πίεσης του μοτέρ προς τα κάτω κατά τη διάρκεια του βιδώματος.
    Τελικά κάποιες λεπτομέρειες είναι σημαντικές και είναι καλό που τις αναφέρουμε για μελλοντική εκμετάλευση από όποιον τον ενδιαφέρει.

    Ευχαριστώ και πάλι θερμά όποιους βοήθησαν.

  5. #35
    Το avatar του χρήστη mastoras1
    Μέλος
    Όνομα
    Αργυρης
    Εγγραφή
    Oct 2012
    Περιοχή
    βολος
    Μηνύματα
    116

    Προεπιλογή

    Γεια σας. Ενα άλλο πρόβλημα με το ίδιο πλυντηριο. Επειδή έχουν χαλάσει τα αμορτισέρ χτύπησε ο κάδος την πλακέτα του μοτέρ και έκανε αρκ με αποτέλεσμα να καεί το τυπωμένο ,το επισκεύασα εκεί και μετρώντας βρήκα και μια δίοδο βραχυκυκλωμενη την αλαξα αλλά το μοτέρ δεν γυρίζει. Μήπως κάποιος έχει καμιά μτχ;

  6. #36
    Το avatar του χρήστη klik
    Μέλος
    Όνομα
    N/A
    Εγγραφή
    Oct 2009
    Περιοχή
    Θεσσαλλλονίκη
    Μηνύματα
    1.313

    Προεπιλογή

    Το TRIAC το έλεγξες; Υπάρχει τάση στο τροφοδοτικό (μετράς πάνω στο zener μετά την αντίσταση ισχύος ή τον πυκνωτή υποβιβασμού τάσης)
    Στο field coil φτάνει τάση DC;

  7. #37
    Το avatar του χρήστη mastoras1
    Μέλος
    Όνομα
    Αργυρης
    Εγγραφή
    Oct 2012
    Περιοχή
    βολος
    Μηνύματα
    116

    Προεπιλογή

    To TRIAC μετραει κανονικα. Τι ειναι το field coil; μετα την αντισταση τι ταση θα μετρησω;

  8. #38
    Το avatar του χρήστη klik
    Μέλος
    Όνομα
    N/A
    Εγγραφή
    Oct 2009
    Περιοχή
    Θεσσαλλλονίκη
    Μηνύματα
    1.313

    Προεπιλογή

    Ο στάτορας (ακίνητο μέρος μοτέρ) έχει το field τύλιγμα και παίρνει dc τάση για να δημιουργήσει το μαγνητικό πεδίο που θα προκαλέσει την περιστροφή του ρότορα.
    Ο ρότορας (κινούμενο μέρος μοτέρ) έχει τα καρβουνάκια και παίρνει και αυτός dc τάση μέσω scr ή triac.

    Η πλακέτα για να δουλέψει χρειάζεται κάποια χαμηλή τάση (η τάση αυτή είναι σε άμεση σύζευξη με το δίκτυο 230Vac) που θα περιορίζεται από κάποιο zener. Αν το zener είναι 12V, θα πρέπει να μετράς 12V, αν είναι 18V, θα πρέπει να μετράς 18V.
    Καλύτερα να μην επιχειρήσεις να μετρήσεις διότι απ'ότι καταλαβαίνω δεν έχεις εμπειρία και η τάσεις εδώ προέρχονται απο το δίκτυο 230V χωρίς απομόνωση και είναι θανατηφόρες.

    Έχω όμως απορία: με ποιο τρόπο μέτρησες το triac;

    Η φωτογραφία που έχεις βγάλει είναι θαμπή και δεν χρησιμεύει σε τίποτα. Ακόμα και αν κάποιος είχε πλακέτα μεταχειρισμένη (καινούργια πιθανόν να κάνει μόνο 50 ευρω), δεν θα μπορούσε να διαβάσει κωδικούς.

    Βγάλε φωτογραφίες πάνω- κάτω, να δούμε και τη βλάβη στις πίστες και ίσως μπορέσουμε να σου πούμε περισσότερες λεπτομερειες.

  9. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον klik για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    FILMAN (21-09-16)

  10. #39
    Το avatar του χρήστη mastoras1
    Μέλος
    Όνομα
    Αργυρης
    Εγγραφή
    Oct 2012
    Περιοχή
    βολος
    Μηνύματα
    116

    Προεπιλογή

    Ευχαριστω για τις πληροφοριες.Ενα σχεδιο θα με βοηθουσε αλλα δε μπορεσα να βρω. Το triac το μετρησα με πολυμετρο στη κλιμακα των ημιαγωγων δεν δειχνει βραχυκυκλωμενο ουτε ανοιχτο.
    WP_20160920_19_49_25_Pro.jpgWP_20160920_19_49_43_Pro.jpg
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη mastoras1 : 20-09-16 στις 20:22

  11. #40
    Το avatar του χρήστη klik
    Μέλος
    Όνομα
    N/A
    Εγγραφή
    Oct 2009
    Περιοχή
    Θεσσαλλλονίκη
    Μηνύματα
    1.313

    Προεπιλογή

    Άρα το TRIAC δεν ξέρουμε αν λειτουργεί. Πιο εύκολο θα σου είναι να το αλλάξεις παρά να το ελέγξεις.
    Για να δούμε λεπτομέρειες θα έπρεπε να βγεί η λαμαρίνα-καλυμα-ψύκτρα

Σελίδα 4 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Πλυντηριο ρουχων hoover προβλημα
    από petros1967 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-01-12, 20:30
  2. ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΠΙΑΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
    από papanikos στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-01-12, 10:02
  3. προβλημα με πλυντηριο βrandt
    από cards44 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-11-11, 08:22
  4. προβλημα με πλυντηριο siemens
    από jeck στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-08-11, 11:44
  5. ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ AEG
    από MYT.JIM στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-05-11, 17:25

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας