Oποτε κανε ενα καθαρισμο και ξαναδοκιμασε
Oποτε κανε ενα καθαρισμο και ξαναδοκιμασε
όσο αφορά το βούλωμα της αποχέτευσης δεν είναι αιτία για πάγους .Σταδιακα αρχισε να πιανει παγο στην συντηρηση οπου το κοιταξα και βρηκα βουλωμενη την αποχετευση και νερα κατω , οπου ο πατερας μου λεει οτι παντα ετσι εκανε. Τελος παντων την ξεβουλωσα και λεω απο αυτο θα πιανει παγο αφου εχει αυξημενη υγρασια στο χωρο λογω των νερων.
Ξαναεπιασε παγο ομως σε λιγο καιρο.
πάμε τώρα στους πάγους τι εννοείς? πάγους σε όλη την περιοχή της πλάτης? ή σε κάποια γωνία μόνο?
Όταν λες "ξαναέπιασε πάγους " , στο διάστημα αυτό πως δούλευε? έκανε παύσεις στα ανεκτά χρονικά όρια το μοτέρ? ή όχι? (π.χ. αργούσε πολύ να κάνει παύσεις το μοτέρ συγκριτικά με πριν). Πάντως ψηφίζω διαρροή και εξαιτίας αυτού μεταγενέστερα προβλήματα, επειδή αναφέρεις ότι μετά την πλήρωση που το έκανες έπιασε τις σωστές θερμοκρασίες (άρα δεν είναι πρόβλημα μοτέρ) και ο καθαρισμός δεν βλέπω σε τι θα βοηθήσει με υπάρχουσα πιθανή διαρροή. (εννοείται αν η αιτία ήταν η ανάγκη καθαρισμού δεν θα κατάφερνε να σου δώσει σωστές θερμοκρασίες ποτέ) .
παγο επιανε στην συντηρηση, στην πλατη απο την μεση και πανω. και για το πως δουλευε δεν το ξερω γιατι δεν το ειχα παρατηρησει τοτε, ουτε οι γονεις μου, ειναι και αθορυβο, χωμενο σε ντουλαπη που να καταλαβεις. οσο για διαρροη που λες, το δοκιμασα με 180 psi αερα για ενα 24ωρο και δεν επεσε καθολου.
χωρις να το πειραξω καθολου, απο την τελευταια φορα, το ξαναδοκιμασα , μπας και φτιαχτηκε μονο του (χαχαχα). Σε ενα διωρο επιασε θερμοκρασια -12 στην καταψυξη και 15 στην συντηρηση και το μοτερ ειχε σταματησει, προφανως λογω οτι θα εφτασε στην θερμοκρασια του, λεω.
Το αφησα στην ησυχια του και πηγα να το δω μετα απο 5 ωρες οπου η καταψυξη ειχε -2 και η συντηρηση 25, το μοτερ εκαιγε, αφου δουλευε συνεχεια, και τα σωληνακια δεν ειχαν σωστες θερμοκρασιες, δλδ η εξοδος δεν ηταν ζεστη ουτε και το condeser και η επιστροφη καθολου κρυα. ενω το μοτερ δουλευε κανονικα δεν ακουγοταν να ζοριζεται, αρα πιστευω οτι εχει θεμα το μοτερ και δεν συμπιεζει, σαν να κολαει καμια βαλβιδα.
ειμαι σιγουρος οτι αν παω να το ξαναβαλω μπροστα τωρα θα ξανακανει τα ιδια.
Λογικά με 15 βαθμούς στην συντήρηση δεν θα έπρεπε να σταματήσει , άρα σταμάτησε από προστασία θερμικού . Από τα λεγόμενα σου στην συνέχεια (και λόγω υπάρχουσας διαρροής που πιστεύω ότι έχει ) φρακάρει το ψυκτικό κύκλωμα . (γιαυτό και μετά από 5 ώρες που λες ότι το άφησες στην "ησυχία" του ξεβούλωσε κτλ κτλ μέχρι να ξαναβουλώσει) . Βουλώνει το φίλτρο κατά την λειτουργία του / ξεβουλώνει σταδιακά κατά την παύση του.Σε ενα διωρο επιασε θερμοκρασια -12 στην καταψυξη και 15 στην συντηρηση και το μοτερ ειχε σταματησει, προφανως λογω οτι θα εφτασε στην θερμοκρασια του, λεω.
οταν σταματησε ομως, ηταν κρυο το μοτερ. Διαρροη δεν εχει, αφου το δοκιμασα στα 180 psi για ενα 24ωρο. αν εχανε δεν θα εκανε ψυξη. οταν μετα απο 5 ωρες που δουλευε, τοτε να δεις καψιμο το μοτερ, ισα ισα που μπορουσες να το ακουμπησεις και το θερμικο δεν το ειχε κοψει. τωρα αν το φιλτρο βουλωνει, δεν θα ζοριζοταν το μοτερ και οταν το εσβησα δεν παρατηρησα να κλοτσαει και να χορευει το μοτερ μεχρι να σταματησει. Παντως θα δοκιμασω να αλλαξω ενα φιλτρο, αν και το φοβαμαι γιατι το σωληνακι 1/4 ειναι αλουμινιου, οπως φοβαμαι την κολληση του τριχωειδη απο την αλλη. θα το καταφερει το map gas. Στο αλουμινιο με χαλκο να βαλω και βορακα;
Ευχαριστω ολους οσους βοηθησαν, το εφτιαξα το ψυγειο.
τελικα αλλαξα φιλτρο, αλλα οταν πηγα να κανω την κολληση επερνε φωτια απο τα σωληνακια, αναθυμιασεις λεω, οποτε συνδεω την μηχανη να φυσηξει να καθαρισει.
κρατουσα και με το δαχτυλο μου απο την αλλη να κανει πιεση και να φευγει αποτομα, οποτε σε μια στιγμη εβγαλε σκουρο συννεφο απο μεσα, αρα ειχε λαδια.
Το φιλτρο που το δοκιμασα , με το στομα, ειχε μια δυσκολια να φυσηξω απο μεσα του, ενω το καινουριο πηγαινε ελευθερα.
το κολλησα, το ελενξα με πιεση για ενα 24ωρο, για διαρροες με σαπουναδα και μετα το εβαλα μπρος.
περασε μια βδομαδα και ακομα λειτουργει κανονικα.
Τωρα αν εχει καμια πολλη πολλη μικρη διαρροη και το ξαναβαλω υγρα σε κανα χρονο, οκ, τα βαλβιδακια ειναι επανω και μου εμεινε καμποσο r600.
Ευχαριστω και παλι
ΥΓ. και μια φωτο απο το φιλτρο σε τομη
IMG_20160919_171745[1].jpg