πρεπει να ειναι προβλημα στην σαρωση . οπως και να εχει μονο "μαμα" πρεπει να την πας φιλε μου.
πρεπει να ειναι προβλημα στην σαρωση . οπως και να εχει μονο "μαμα" πρεπει να την πας φιλε μου.
Αν δεν είναι στην εγγύηση και έχεις εμπειρία ρίξε μια ματιά, δε χάνεις τίποτα. Αν η δεξιά πλευρά δείχνει άψογα τσέκαρε την καλωδιοταινία από την T-CON στο αριστερό μέρος της οθόνης..
Micha3L (25-09-16)
Σας ευχαριστω πολυ.
Οχι, δεν εχω εμπειρια
Η εγγυηση εχει ληξει.
Καλεσα την LG και την επομενη με πηραν απο το service, Μανωλοπουλος αν θυμαμαι καλα, και μου ειπαν να ερθουν να την παραλαβουν για να δουν τι εχει.
Μηπως ειναι καλυτερα να φερω καποιον τεχνικο στο σπιτι να την δει επι τοπου μηπως τελικα ειναι κατι απλο?
Φίλε μου πραγματικά δεν ξέρω τι σε συμφέρει σ΄αυτή τη περίπτωση εφόσον λες ότι δεν έχεις εμπειρία. Άρα το να τη δει τεχνικός, είναι μονόδρομος, το θέμα είναι να μη σου χρεώσει τον κούκο αηδόνι. Αν έχεις κανένα αξιόπιστο service στη γειτονιά σου, κι ας μην είναι εξουσιοδοτημένος LG, πιστεύω ότι θα έκανε δουλειά και ίσως να ήταν φθηνότερος..
Micha3L (25-09-16)