Τιποτα αποβτα δυο δεν γινεται ουτε μυριζει ουτε ριχνει ασφαλεια, αλλα πως μπορω να δω αν εχει μεσα ασφαλεια ?
Μπορω να τον ανοιξω ?
Μπορείς να τον ανοίξεις αλλά αν τον κάνεις μη επισκευάσιμο μετά δεν θα κάτσει να ασχοληθεί κανείς με την επισκευή του,εννοώ κανένας επαγγελματίας περιελιξάς.
Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.