Παράθεση Αρχικό μήνυμα από turboallani Εμφάνιση μηνυμάτων
Τιποτα αποβτα δυο δεν γινεται ουτε μυριζει ουτε ριχνει ασφαλεια, αλλα πως μπορω να δω αν εχει μεσα ασφαλεια ?
Μπορω να τον ανοιξω ?
Μπορείς να τον ανοίξεις αλλά αν τον κάνεις μη επισκευάσιμο μετά δεν θα κάτσει να ασχοληθεί κανείς με την επισκευή του,εννοώ κανένας επαγγελματίας περιελιξάς.