Πράγματι όλα τα κάρβουνα δεν είναι ίδια, εδώ παίζουν και ποιότητες . Από τα λίγα που έχω διαβάσει είναι ότι άλλα είναι πιο "σκληρά" και ανάλογα το μοτέρ , έχω ακούσει ότι του δυναμό αυτοκινήτου είναι τα "σληρότερα " και έχουν και την χαμηλότερη ηλεκτρική αντίσταση .
Οι ποιότητες έχουν να κάνουν (κατά αναφορές άλλων πάντα) με τις προσμίξεις σε χαλκό και ασήμι μερικές φορές εκτός της απλής "καρβουνόσκονης" .
Δεν μπορεί όλα τα καρβουνάκια να είναι ίδια , ακόμη και απόψεως του είδους των ελατηρίων του και στον τρόπο πίεσης πάνω στον καρβουνοσυλλέκτη . Αυτά υπολογίζονται διαφορετικά από τον κάθε κατασκευαστή.