Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 8 από 8

Θέμα: PIONEER A-9

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #8
    Το avatar του χρήστη east electronics
    Συντονιστής Κατηγορίας
    Όνομα
    Sakis Petropoulos
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    ATHENS GREECE
    Μηνύματα
    1.521

    Προεπιλογή

    καποιο απο τα ντριβερ ειναι αρπαγμενο πιθανον και καποια τρανσιστορ στο διαφορικο ....Προσεξε αυτο δεν ειναι μετρησιμο ...Συνηθως η βλαβη στα τρανσιστορ αυτα δεν ειναι ηλεκτρονικη ειναι μηχανικη ...

    Το στοιχειο του εκπομπου ειναι τοποθετημενο με ηλεκτροποντα ( πολυ εκλαικευμενα ) φαντασου οτι η πονταρισια 40 χρονια συστολη διαστολη απο κρυο ζεστο το μηχανημα καπου εχει ξεκολησει αυτο σου δινει αυτη την τυχαια συμπεριφορα η οποια δεν μπορει να εντοπιστει με οργανο

    Θα πρεπει την ωρα που εχει κλεισει το μηχανημα απο προστασια να δεις πιο ειναι το καναλι που σου εχει βγαλει DC και να αρχισεις να ριχνεις ψυκτικο προσεκτικα στα ντριβερ και τον διαφορικο μεχρι να σου ξανακουμπωσει ο ρελες και να καταλαβεις που ειναι η βλαβη ]

    Φυσικα δεν καθαριζεις με το να αλλαξεις ενα απο τα τρανσιστορ που εχει το προβλημα Αργα η γρηγορα θα σου την κανει και του απεναντι καναλιου οποτε εκει σκουπα ειναι η μονη μεθοδος .

    Φιλικα
    Σακης Πετροπουλος
    SERVICE ΕΝΙΣΧΥΤΩΝ ΚΑΙ ΙΑΠΩΝΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΗΧΟΥ
    east_electronics@yahoo.gr
    www.eastelectronics.gr ε

  2. 2 μέλη ευχαρίστησαν τον east electronics για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    themisperi (27-01-17), tsalik (21-07-16)

Παρόμοια Θέματα

  1. Pioneer SA-420
    από al1596 στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-10-15, 20:03
  2. [Ενισχυτής Αυτοκινήτου] PIONEER GM-3400
    από ΜΑΝΘΟΣ1988 στο forum Car HiFi & Safety
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-02-14, 22:06
  3. [Home Cinema] πρόβλημα με pioneer
    από jimamakas στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 02-02-14, 16:19
  4. pioneer sa-608
    από peris! στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-03-12, 01:39
  5. [DVD Player] PIONEER DV-737
    από paylos_2009 στο forum DVD/BD Player & Video
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-02-12, 16:34

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας