καποιο απο τα ντριβερ ειναι αρπαγμενο πιθανον και καποια τρανσιστορ στο διαφορικο ....Προσεξε αυτο δεν ειναι μετρησιμο ...Συνηθως η βλαβη στα τρανσιστορ αυτα δεν ειναι ηλεκτρονικη ειναι μηχανικη ...
Το στοιχειο του εκπομπου ειναι τοποθετημενο με ηλεκτροποντα ( πολυ εκλαικευμενα ) φαντασου οτι η πονταρισια 40 χρονια συστολη διαστολη απο κρυο ζεστο το μηχανημα καπου εχει ξεκολησει αυτο σου δινει αυτη την τυχαια συμπεριφορα η οποια δεν μπορει να εντοπιστει με οργανο
Θα πρεπει την ωρα που εχει κλεισει το μηχανημα απο προστασια να δεις πιο ειναι το καναλι που σου εχει βγαλει DC και να αρχισεις να ριχνεις ψυκτικο προσεκτικα στα ντριβερ και τον διαφορικο μεχρι να σου ξανακουμπωσει ο ρελες και να καταλαβεις που ειναι η βλαβη ]
Φυσικα δεν καθαριζεις με το να αλλαξεις ενα απο τα τρανσιστορ που εχει το προβλημα Αργα η γρηγορα θα σου την κανει και του απεναντι καναλιου οποτε εκει σκουπα ειναι η μονη μεθοδος .
Φιλικα
Σακης Πετροπουλος




Απάντηση με παράθεση