Τα ροδακια φαινονται σε εξαιρετικη κατασταση και ετσι ειναι μιας και ο εκτυπωτης αν και παλιος δεν εχου δουλεψει σχεδον καθολου τα εχω καθαρισει και με βενζινη, ειναι πεντακαθαρα.
Θα δοκιμασω και το γυαλοχαρτο.
Τα ροδακια φαινονται σε εξαιρετικη κατασταση και ετσι ειναι μιας και ο εκτυπωτης αν και παλιος δεν εχου δουλεψει σχεδον καθολου τα εχω καθαρισει και με βενζινη, ειναι πεντακαθαρα.
Θα δοκιμασω και το γυαλοχαρτο.