Τα ροδακια φαινονται σε εξαιρετικη κατασταση και ετσι ειναι μιας και ο εκτυπωτης αν και παλιος δεν εχου δουλεψει σχεδον καθολου τα εχω καθαρισει και με βενζινη, ειναι πεντακαθαρα.
Θα δοκιμασω και το γυαλοχαρτο.