Φίλε tipos θα ήθελα να σχολιάσουμε το μήνυμα #3
Ας πούμε ότι είναι έτσι όπως τα λες .Οταν ξεκιναμε ενα προγραμμα στο συγκεκριμενο πλυντηριο τοτε αυτο πριν παρει νερο κανει τσεκ στο ηλεκτρικο κυκλωμα του μοτερΑν το μοτερ ξεκινησει με τον τροπο που βλεπω στο video τοτε η εχει προβλημα ταχογενητριας η εχει βραχυκυκλωσει το triac στην πλακεται
Και βλέπουμε στο βίντεο με το που πάει να το ξεκινήσει αμέσως πήρε στροφές το μοτέρ . Το θεωρείς λογικό? (έστω και αν συμφωνήσουμε στην άποψη σου στο #3 )
έστω και αν είχε κλειστή την πόρτα , λογικά το μπλόκο πόρτας για να ενεργοποιηθεί και να κλειδώσει (προτού κάνει όποια μετέπειτα ενέργεια π.χ. να πάρει πρώτα νερό κτλ ) απαιτεί όπως γνωρίζουμε αρκετά πολλά δευτερόλεπτα περισσότερα σε σύγκριση με του βίντεο. Αυτό γιατί δεν θεωρείται προβληματισμός? (είχα την άποψη ότι όσο αφορά το ηλεκτρονικό μέρος για τους ελέγχους που λες να έχεις δίκιο και να είναι επιτρεπτό ) αλλά χωρίς να έχει κλειδώσει εκ τον προτέρων το μπλόκο και προτού να πάρει νερό πως είναι δυνατόν να περιστραφεί ένα μοτέρ ? ή ας πούμε να δουλέψει "κατά λάθος και πρόωρα " μια αντίσταση θέρμανσης νερού ? αυτό λογικά δεν πρέπει να γίνει μόνο και μόνο αφού κλειδώσει πρώτα το μπλόκο πόρτας?