Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 11

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #5

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Μιχάλης
    Εγγραφή
    Jul 2010
    Περιοχή
    Άρτα
    Μηνύματα
    11

    Προεπιλογή

    Καλλα αν εχουν καει τα εξοδου θα μεινη ως εχει (βρηκα και εχουν 15 ευρω το ενα επι 12 που φοραει....ΟΕΟ)
    Το μηχανημα το πηρα ενα κατοσταρικο αλλα και μονο ο μετασχηματιστης του τα πιανει ασε που και ετσι που ειναι το ενα καναλι βγαζει 750 καθαροαιμα βατακια.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη micalis : 30-06-16 στις 19:29

Παρόμοια Θέματα

  1. [Ενισχυτής Αυτοκινήτου] προβλημα ενυσχυτη clarion apx1301
    από manousos4 στο forum Car HiFi & Safety
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-08-12, 13:33
  2. Ενυσχυτής για SUB με προβλημα!
    από PanagiotisHlektrlogos στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-05-12, 12:11
  3. ενισχυτης
    από ΜΑΝΘΟΣ1988 στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-12-11, 02:59
  4. ΡΑΔΙΟΕΝΙΣΧΥΤΗΣ
    από sim_themis στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 02-08-10, 12:38
  5. Ενισχυτης PV-1.3K
    από panaconic1 στο forum Eνισχυτής, Home Cinema & HiFi
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 27-03-09, 17:06

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας