Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 52

Θέμα: Brandt WT06725E

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη tipos
    Μέλος
    Όνομα
    Σακης
    Εγγραφή
    Feb 2016
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    1.512

    Προεπιλογή

    Στο #7 γραφεις για προβλημα στα καλωδια.Επισκευαστηκαν σωστα η εγηνε κανενα λαθος?

  2. #2
    Το avatar του χρήστη andyferraristi
    Μέλος
    Όνομα
    Ανδρέας
    Εγγραφή
    Nov 2012
    Περιοχή
    Καλλιθέα - Αθήνα
    Μηνύματα
    677

    Προεπιλογή

    Δυστυχώς Σάκη αυτό δεν μπορώ να το γνωρίζω. Εάν είχα σχέδιο (το οποίο το έψαξα, αλλά δυστυχώς δεν το βρήκα), θα μπορούσα να το ψάξω, ώστε να είμαι σίγουρος ...

  3. #3
    Το avatar του χρήστη andyferraristi
    Μέλος
    Όνομα
    Ανδρέας
    Εγγραφή
    Nov 2012
    Περιοχή
    Καλλιθέα - Αθήνα
    Μηνύματα
    677

    Προεπιλογή

    Τα καλώδια μετρήθηκαν (ως προς τη συνέχειά τους), έτσι για την τιμή των όπλων δηλαδή, και βρέθηκαν εντάξει. Αποπειράθηκα να κάνω μια δοκιμή (με τροφοδοσία νερού, που μέχρι τώρα δεν έκανα), μήπως εντοπίσω κάτι διαφορετικό. Μάταιος κόπος. Κατόπιν δοκίμασα κάτι άλλο. Έριξα νερό στον κάδο, ώστε να λειτουργήσει η αντλία εξόδου, μήπως δω κάτι διαφορετικό στη συμπεριφορά. Πάλι τζίφος, αλλά είδα ότι την ώρα που έριχνα νερό στον κάδο, το νερό έφευγε από την αποχέτευση χωρίς να έχει τεθεί σε λειτουργία (ούτε καν στην πρίζα δεν ήταν). Μήπως υπάρχει κάποια λογική εξήγηση για το γιατί συνέβη αυτό ??? Το ρωτώ γιατί απ' ότι καταλαβαίνω υπάρχει η διάθεση από τον κάτοχο να αλλαχθεί η πλακέτα (τη βρήκε γύρω στα 90 Ευρώ), αλλά εφόσον όλα τα άλλα λειτουργούν σωστά ...

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Πάλι τζίφος, αλλά είδα ότι την ώρα που έριχνα νερό στον κάδο, το νερό έφευγε από την αποχέτευση χωρίς να έχει τεθεί σε λειτουργία (ούτε καν στην πρίζα δεν ήταν). Μήπως υπάρχει κάποια λογική εξήγηση για το γιατί συνέβη αυτό ???
    Σήκωσε το στόμιο εξόδου της αποχέτευσης ψηλά .

  5. #5
    Το avatar του χρήστη tipos
    Μέλος
    Όνομα
    Σακης
    Εγγραφή
    Feb 2016
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    1.512

    Προεπιλογή

    Εχει δικιο ο Πετρος για το νερο που φευγει.Η ακρη του λαστιχου αποχετευσης πρεπει να βρισκεται πανω απο τη μεση του πλυντηριου.Απο αυτα που γραφεις προσωπικα καταληγω σε αλαγη πλακετας,το κοστος της δεν ειναι παραλογο σε συγκρηση με αλλες μαρκες,μαλιστα για brand μου φαινετε φτηνη .

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Φίλε tipos θα ήθελα να σχολιάσουμε το μήνυμα #3
    Οταν ξεκιναμε ενα προγραμμα στο συγκεκριμενο πλυντηριο τοτε αυτο πριν παρει νερο κανει τσεκ στο ηλεκτρικο κυκλωμα του μοτερΑν το μοτερ ξεκινησει με τον τροπο που βλεπω στο video τοτε η εχει προβλημα ταχογενητριας η εχει βραχυκυκλωσει το triac στην πλακεται
    Ας πούμε ότι είναι έτσι όπως τα λες .
    Και βλέπουμε στο βίντεο με το που πάει να το ξεκινήσει αμέσως πήρε στροφές το μοτέρ . Το θεωρείς λογικό? (έστω και αν συμφωνήσουμε στην άποψη σου στο #3 )
    έστω και αν είχε κλειστή την πόρτα , λογικά το μπλόκο πόρτας για να ενεργοποιηθεί και να κλειδώσει (προτού κάνει όποια μετέπειτα ενέργεια π.χ. να πάρει πρώτα νερό κτλ ) απαιτεί όπως γνωρίζουμε αρκετά πολλά δευτερόλεπτα περισσότερα σε σύγκριση με του βίντεο. Αυτό γιατί δεν θεωρείται προβληματισμός? (είχα την άποψη ότι όσο αφορά το ηλεκτρονικό μέρος για τους ελέγχους που λες να έχεις δίκιο και να είναι επιτρεπτό ) αλλά χωρίς να έχει κλειδώσει εκ τον προτέρων το μπλόκο και προτού να πάρει νερό πως είναι δυνατόν να περιστραφεί ένα μοτέρ ? ή ας πούμε να δουλέψει "κατά λάθος και πρόωρα " μια αντίσταση θέρμανσης νερού ? αυτό λογικά δεν πρέπει να γίνει μόνο και μόνο αφού κλειδώσει πρώτα το μπλόκο πόρτας?

  7. #7
    Το avatar του χρήστη andyferraristi
    Μέλος
    Όνομα
    Ανδρέας
    Εγγραφή
    Nov 2012
    Περιοχή
    Καλλιθέα - Αθήνα
    Μηνύματα
    677

    Προεπιλογή

    Πέτρο καλησπέρα. Το αρχικό πρόβλημα (δηλαδή η άμεση περιστροφή του μοτέρ), όντως οφειλόταν σε βρχυκυκλωμένο triac, το οποίο και αντικαταστάθηκε. Αμέσως μετά ακολούθησε το τρέχον σύμπτωμα, δηλαδή μόλις ενεργοποιηθεί το μπλόκο της πόρτας (σίγουρα λειτουργεί) περιστρέφεται το μοτέρ του κάδου κατά μερικές μοίρες, και κατόπιν ξεκινά η αντλία αποχέτευσης, η οποία και λειτουργεί συνεχώς χωρίς καμία άλλη αντίδραση. Η αντλία ενεργοποιείται από άλλο triac, το οποίο είναι καλό, ενώ το σήμα το λαμβάνει κατ' ευθείαν από τον προσέσσορα.

  8. #8
    Το avatar του χρήστη tipos
    Μέλος
    Όνομα
    Σακης
    Εγγραφή
    Feb 2016
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    1.512

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε tipos θα ήθελα να σχολιάσουμε το μήνυμα #3

    Ας πούμε ότι είναι έτσι όπως τα λες .
    Και βλέπουμε στο βίντεο με το που πάει να το ξεκινήσει αμέσως πήρε στροφές το μοτέρ . Το θεωρείς λογικό? (έστω και αν συμφωνήσουμε στην άποψη σου στο #3 )
    έστω και αν είχε κλειστή την πόρτα , λογικά το μπλόκο πόρτας για να ενεργοποιηθεί και να κλειδώσει (προτού κάνει όποια μετέπειτα ενέργεια π.χ. να πάρει πρώτα νερό κτλ ) απαιτεί όπως γνωρίζουμε αρκετά πολλά δευτερόλεπτα περισσότερα σε σύγκριση με του βίντεο. Αυτό γιατί δεν θεωρείται προβληματισμός? (είχα την άποψη ότι όσο αφορά το ηλεκτρονικό μέρος για τους ελέγχους που λες να έχεις δίκιο και να είναι επιτρεπτό ) αλλά χωρίς να έχει κλειδώσει εκ τον προτέρων το μπλόκο και προτού να πάρει νερό πως είναι δυνατόν να περιστραφεί ένα μοτέρ ? ή ας πούμε να δουλέψει "κατά λάθος και πρόωρα " μια αντίσταση θέρμανσης νερού ? αυτό λογικά δεν πρέπει να γίνει μόνο και μόνο αφού κλειδώσει πρώτα το μπλόκο πόρτας?
    Πετρο ο χρονος κλειδωματος δεν ειναι ιδιος σε ολα τα πλυντηρια,πχ σε καποια aeg κλειδωνει σε 1 sec.Στο συγκεκριμενο πλυντηριο ο χρονος προσωπικα δεν με προβληματιζει,θα μπορουσε καλιστα καποιος να εχει κανει bypas στο διακοπτη,εξαλου αν δεν κλειδωσει σε περιπτωση που δεν ειναι πειραγμενο τοτε απλα δεν θα δουλεψει το υπολοιπο πλυντηριο
    Οσο αφορα το ξεκινημα του μοτερ η πρωτη κινηση που κανουν ολα τα brand ανω φορτωσης με πλακετα ειναι να παρει στροφη λιγες μοιρες το τυμπανο ωστε να ειναι σηγουρο οτι οι εσωτερικες πορτες ειναι κλειστες,αν ειναι ανοιχτες τοτε το μοτερ δεν μπορει να γηρησει με αποτελεσμα να μην εχουμε feedback απο την ταχογενητρια και το βγαζει σαν βλαβη στο καντραν.Στα μοντελα με οθονη θα βγαλει D 07 ηD 17.
    Η αντισταση για να δουλεψει θα πρεπει πρωτα να οπλισει ο πιεσοστατης,αυτο ειναι αρχη για ολα τα πλυντηρια για λογους ασφαλειας

Παρόμοια Θέματα

  1. [Brandt] Brandt BB40
    από manolo στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-11-15, 17:13
  2. Πρόβλημα με στεγνωτήριο Brandt
    από mavro στο forum Υπόλοιπες Λευκές Συσκευές
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-10-15, 09:44
  3. [Brandt] BRANDT BFB88
    από papatango52 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 43
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-10-15, 22:03
  4. BRANDT ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ
    από trk στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-05-12, 19:19
  5. BRANDT 36292τ
    από takisegio στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 34
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-10-10, 02:07

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας